Firma Splio wprowadza na polski rynek wielokanałowy system CRM - Engage, dedykowany firmom, działającym zarówno w kanałach sprzedaży online jak i offline. Engage umożliwia tworzenie programów lojalnościowych, analizowanie zachowań konsumentów oraz podejmowanie działań marketingowych dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb i zachowań.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Engage to system oparty na modelu SaaS, który umożliwia obserwację zachowań konsumentów na portalach internetowych danej firmy, w prowadzonych przez nią tradycyjnych sklepach oraz sieciach e-commerce, Social Media, kanałach e-mail oraz mobile. Dzięki analizie zachowań konsumentów, Engage jest w stanie gromadzić dane, które mogą być wykorzystane przez działy marketingu i sprzedaży do budowania przywiązania do marki, a w konsekwencji do zwiększania wyników finansowych firmy.

Jak działa Engage?

Kiedy konsument zgadza się na udział w programie lojalnościowym, staje się uczestnikiem programu, dzięki któremu może zbierać punkty, wymienialne na przykład na nagrody lub kupony rabatowe. W Engage to klient decyduje, które dane chce udostępnić oraz jaką drogą chce otrzymywać informacje o ofertach specjalnych. Dane zbierane są między innymi poprzez wejścia konsumentów na strony internetowe danej marki, zakupy w sklepach online i offline, kliknięcia na linki zawarte w newsletterach, aktywności na portalach społecznościowych (Facebook, Nasza Klasa, Twitter i inne). Następnie, wszystkie te informacje są konsolidowane przez Engage w jedną unikalną bazę dotyczącą danego klienta.

Dzięki danym, zawartym na platformie Engage, zespoły marketingowe oraz sprzedawcy bezpośredni mogą w pełni poznać potrzeby klientów i wpływać na ich decyzje zakupowe. Ponadto, mogą zwiększyć wydajność swoich działań, poprzez budowanie oraz przeprowadzanie kampanii lojalnościowych opartych na zaawansowanym grupowaniu.

Przykład?

Kiedy konsument umieszcza dany produkt w koszyku online, albo dokonuje zakupu w sklepie stacjonarnym, informacja o tej aktywności jest natychmiast widoczna w Engage. Platforma umożliwia śledzenie i analizowanie zachowań, między innymi postów na Facebooku, Twitterze i innych portalach społecznościowych związanych z daną marką. Jeżeli klient jest aktywny na portalach społecznościowych, zespoły marketingowe nie tylko mogą go wynagrodzić, na przykład kuponami rabatowymi, ale także wysłać później, za pomocą kanałów e-mail lub sms, ofertę dopasowaną do jego potrzeb.

Platforma Engage przeszła pozytywnie wyniki testów we Francji, a obecnie wprowadzana jest na polski rynek przez firmę Splio.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)