Niemiecki fundusz inwestycyjny Holtzbrinck Ventures przeznaczy 1 mln EUR na rozwój na arenie międzynarodowej CupoNation - start-upa oferującego kupony rabatowe online.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Holtzbrinck Ventures to znany w Europie inwestor, która działa na rynku od 10 lat. Firma działa głównie w branży internetowej pomagając początkującym przedsiębiorcom osiągnąć status lidera. Holtzbrinck Ventures inwestowała m.in. w znane i cenione marki takie jak Zalando, Groupon oraz CityDeal.

CupoNation stosuje najbardziej nowoczesne rozwiązania marketingowe. Firma zauważyła potencjał kuponów on-line, które wypierają bardzo popularne w Stanach Zjednoczonych tradycyjne kupony z gazet. Jesteśmy przekonani, że inwestycja okaże się bardzo trafiona, ponieważ widzimy duży potencjał rozwoju rynku kuponów rabatowych w wersji on-line Widzimy duży potencjał kuponów rabatowych w wersji on-line na wielu rynkach- mówi David Kuczek, Manager ds. Inwestycji w Holtzbrinck Ventures.

CupoNation to serwis udostępniający kupony rabatowe do różnych sklepów online. Strona internetowe działa w Polsce od 2012. Poza Polską, firma funkcjonuje także w Indiach, Brazylii i Hiszpanii, a niedawno weszła również na rynek włoski. Przedstawiciele CupoNation przewidują dalszy rozwój w Europie w związku z dużym potencjałem na rynku kuponów rabatowych online.

Polacy stają się świadomymi konsumentami i coraz częściej poszukują sposobów na tańsze zakupy online – mówi Katarzyna Kazior, Dyrektor Zarządzająca CupoNation w Warszawie. Dlatego przewidujemy dalszy rozwój kuponów rabatowych w Polsce. Dzięki Holtzbrinck Ventures, znanemu europejskiemu inwestorowi, mamy szansę wejść na międzynarodowy rynek.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)