Polskie narzędzie monitoringu Internetu wchodzi na rynek indonezyjski. Pierwszy z etapów globalnego rozwoju spółki to efekt współpracy ze studiem projektów interaktywnych Joy Intermedia.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Monitoring mediów społecznościowych pozwala na coraz skuteczniejsze pozyskiwanie wiedzy konsumenckiej, a co za tym idzie lepsze zrozumienie klienta. Dostęp do milionów opinii o produktach, usługach czy markach daje również możliwość analizy trendów, zachowań klientów czy też badanie efektów kampanii reklamowych i działań związanych z szeroko pojętą promocją w Internecie.

Ekspansja zagraniczna Brand24 to kluczowy element strategii rozwoju Brand24. Narzędzie od początku było projektowane, jako produkt międzynarodowy. Niewiele ponad rok po komercyjnym starcie w Polsce, narzędzie debiutuje za granicą. Pierwszym etapem jest Indonezja, gdzie produkt jest wdrażany przez agencję Joy Intermedia.

Wyjście poza granice naszego kraju to naturalny i od dawna wyczekiwany krok w rozwoju spółki. Polski sukces w postaci prawie 200 stałych klientów w nieco ponad rok od komercyjnego startu pokazał nam, że produkt jest na tyle dobry, że śmiało możemy próbować zainteresować nim klientów z zagranicznych rynków. Indonezja to ponad 55 milionów Internautów, którzy bardzo aktywnie wykorzystują media społecznościowe. To także rynek, w stronę którego śmiało spoglądają największe światowe marki. Jednym słowem – idealne miejsce dla narzędzia monitoringu Internetu / social media – mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A.

Sadowski dodaje również, że lada chwila uruchomiona zostanie także wersja Brand24 dedykowana na rynki anglojęzycznie – głównie USA. Wraz z zespołem jest także w trakcie dogadywania partnerstwa przy wejściu na kolejne rynki – w tym rynek niemiecki, austriacki oraz szwajcarski.

Indonezja to gigantyczny rynek, który jest jeszcze w relatywnie wczesnym stadium fascynacji Internetem. Dla 250 milionów tego rozsianego po wyspach kraju media społecznościowe są wyjątkowo przydatnym narzędziem do utrzymywania kontaktów z bliskimi oraz czerpania wiadomości ze świata. Nie dziwi zatem, że to Indonezja i Jakarta widnieją w światowej czołówce aktywności na Facebooku i Twitterze. – mówi Radek Miszczak, Dyrektor Zarządzający Joy Intermedia Sp z o.o. – Od roku z powodzeniem obsługujemy indonezyjskie firmy w zakresie designu aplikacji webowych. Natknęliśmy się przy tym na niezaspokojoną potrzebę lokalnego rynku na system monitoringu Internetu, jak Brand 24. Nasi partnerzy i klienci są bardzo podekscytowani na myśl o dostarczeniu im takiego rozwiązania – dodaje Radek Miszczak.

Brand24 to narzędzie monitoringu Internetu, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Narzędzie stanowi także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań i opinii, a zarazem ochronę reputacji marki w sieci.

Joy Intermedia to studio projektów interaktywnych. Tworzy atrakcyjne wizualnie i staranie przemyślane funkcjonalnie projekty graficzne, przeznaczone do internetu. Specjalności Joy to szyte na miarę przejrzyste interface'y aplikacji mobilnych (UI) oraz responsywne layouty serwisów webowych.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)