GoldenLine, jeden z największych polskich biznesowych serwisów społecznościowych, wybrał system SALESmanago do automatyzacji marketingu i wdrożenia strategii Inbound Marketing.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

SALESmanago Marketing Automation umożliwi wdrożenie procesów automatyzujących marketing, ale również będzie aktywnie wykorzystywany jako narzędzie wspierające handlowców pracujących w dziale sprzedaży B2B. Jednym z kluczowych elementów będzie generowanie przez system automatycznych ofert do potencjalnych klientów jako element strategii Inbound Marketing. - Liczymy, że dzięki Marketing Automation zwiększymy ROI na naszej działalności marketingowej i usprawnimy pracę działu marketingu i sprzedaży. – mówi Piotr Bożek, Dyrektor Marketingu w GoldenLine.

Zastosowanie technologii marketingu przez duże firmy może przynosić szybkie efekty sprzedażowe już na poziomie wdrażania najprostszych automatyzacji. Natomiast najważniejsze jest to, że wraz z rozbudową procesów automatyzacji mamy do czynienia z budowaniem konkretnej wartości firmy w procesach marketingowo sprzedażowych. - dodaje Marek Stopka, kierownik zarządzania produktem SALESmanago Marketing Automation.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)