13 czerwca br. w Trójmieście odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu ośmiu szkoleń Akademii Social Media. Projekt – organizowany przez agencję Personal PR – jest skierowany do osób, które chcą samodzielnie prowadzić działania w mediach społecznościowych dla swoich firm i marek. Cykl szkoleń obejmie zarówno podstawy zagadnień związanych z mediami społecznościowymi, jak też tematy przeznaczone dla osób bardziej zaznajomionych z działaniami marek w społecznościach. Informacje na temat szkoleń oraz zapisy dostępne są na stronie AkademiaSocialMedia.pl.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Akademia Social Media to cykl wykładów i praktycznych warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Podczas zajęć zaprezentowane zostaną dobre i sprawdzone praktyki oraz niestandardowe pomysły, które mogą być źródłem inspiracji dla uczestników. Akademia Social Media dostarczy również wiedzy na temat ewentualnych zagrożeń w prowadzeniu komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych i możliwych sposobów łagodzenia sytuacji kryzysowych.

Pierwsze spotkanie, „Krok pierwszy – Jak odnaleźć się w dżungli social media”, odbędzie się 13 czerwca br. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie. Gośćmi specjalnymi będą: Michał Laskowski, wykładowca Uniwersytetu Gdańskiego i autor bloga laskowski.edu.pl, oraz Artur Małek, twórca bloga naFejsie.pl, skierowanego do osób działających lub zamierzających rozpocząć działania marketingowe na Facebooku. Uczestnicy pierwszego szkolenia z cyklu poznają potencjał tkwiący w social media i możliwości jego wykorzystania. Biorący udział w szkoleniu dowiedzą się również o zasadach funkcjonowania konsumentów w internecie.

W roli kolejnych wykładowców Akademii wystąpią specjaliści z branży marketingu i social media z całej Polski. Wykłady i warsztaty poprowadzą m. in.:

  • Natalia Hatalska – ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, wykładowca w SWPS, SGH i na Uniwersytecie Gdańskim, autorka bloga hatalska.com,

  • Tomasz Topa – entuzjasta internetowych nowinek oraz elektronicznych gadżetów, autor bloga tomasz.topa.pl,

  • Rafał Janik – specjalista w zakresie mediów internetowych, marketingu i e-commerce. Odpowiada za rozwój serwisów stowarzyszonych w grupie Redefine,

  • Jacek Jankowski – ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, specjalizuje się w grach i aplikacjach w firmach Nobagames i Redefine, autor bloga jacekjankowski.pl,

  • Bartosz Kwaśniewski – w firmie 8fish zajmuje się planowaniem i wdrażaniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych takich jak: Facebook, YouTube czy NK,

  • Anna Miotk – dyrektor pionu monitoringu internetu w NetSprint.pl, autorka bloga annamiotk.pl, posiada sześcioletnie doświadczenie w Public Relations,

  • Michał Sadowski – Współtwórca serwisów internetowych Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Brand24.pl czy Finansosfera. Komentator zjawisk związanych z internetem, autor bloga michalsadowski.pl.

  • Miłosz Woźniak – Seo Director w firmie Semtec, zajmuje się m. in. planowaniem strategii SEO oraz optymalizacją stron,

  • Specjaliści ds. marketingu z Wirtualnej Polski – Anna Pogorzelska, ekspert w zakresie strategii marketingowej i komunikacji oraz Filip Cieślak, odpowiedzialny za kampanie społecznościowe Wirtualnej Polski.

Rozmowy z kolejnymi gośćmi Akademii trwają.

– Social media to ta część internetu, w której należy świadomie zdecydować, czy dana marka lub firma powinna zaistnieć i w jaki sposób. Niezależnie od tego, czy firma, w której pracujemy, jest duża, czy mała, czy zatrudnia setki pracowników, czy kilka osób – mówi Marta Laskowska, Social Media Specialist, Personal PR. – Hasła takie, jak: Facebook, Twitter czy Blip nie budzą już w biznesie tyle emocji, co trzy lata temu. Jednak, mimo powszechnego zaznajomienia z tematem, wciąż obserwujemy, że wiele firm nie odnajduje się w dżungli mediów społecznościowych. Stąd pomysł na szkolenia, po których każdy będzie mógł w tej dżungli znaleźć miejsce dla siebie, działać samodzielnie i efektywnie.

Szkolenia zainicjowane przez agencję Personal PR zaplanowane zostały w taki sposób, aby udział w nich nie wiązał się z wysokimi kosztami finansowymi i czasowymi. Dlatego spotkania w ramach cyklu Akademii Social Media obywać się będą średnio raz w miesiącu. W tym czasie przekazane zostaną uczestnikom praktyczne, niezbędne i wyczerpujące informacje. Wszystkie Akademie odbędą się w Trójmieście.

Dla kogo?

Akademia Social Media to projekt skierowany do osób, które prowadzą lub dopiero będą prowadzić działania w mediach społecznościowych:

  • Właścicieli i pracowników firm, którzy chcą samodzielnie prowadzić działania w social media, nie korzystając z usług agencji,

  • Przedstawicieli firm, które wchodzą na rynek i nie mają dużych budżetów na działania promocyjne,

  • Osób, które mają już doświadczenie w prowadzeniu działań w social media i pragną rozwijać wiedzę i aktywność w ich obszarze,

  • Osób prywatnych zainteresowanych tematyką PR, marketingu i promocji w internecie,

  • Studentów i absolwentów, chcących powiększać swoją wiedzę i kwalifikacje,

Tematy szkoleń Akademii Social Media

Akademia Social Media składa się z ośmiu spotkań. Podczas pierwszego z nich uczestnicy poznają możliwości oferowane przez media społecznościowe. Na kolejnych szkoleniach przedstawione zostaną poszczególne narzędzia i sposoby integracji różnych kanałów komunikacji. Uczestnicy „od środka” poznają też blogosferę. Następne szkolenia będą poświęcone budowaniu strategii oraz maksymalizacji skuteczności, a także sytuacjom kryzysowym. Na koniec cyklu zaplanowano zajęcia na poziomie zaawansowanym, które obejmą działania niestandardowe, reklamę i aplikacje, a także mierzenie zasięgu i skuteczności działań. Uczestnicy każdego spotkania otrzymają zaświadczenie odbycia szkolenia, a dla osób, które wezmą udział w przynajmniej pięciu spotkaniach, przewidziano certyfikaty.

Zapisy

Zapisów dokonuje się oddzielnie na każdą Akademię poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej projektu: www.AkademiaSocialMedia.pl. Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniach mogą przejść cały program Akademii Social Media (biorąc udział we wszystkich spotkaniach) lub dołączyć do cyklu w wybranym momencie.

Więcej informacji dostępnych jest także na stronie: http://facebook.com/AkademiaSocialMedia.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)