Wystartował adlook.pl

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

29 marca 2013 r. wystartował adlook.pl – nowy na polskim rynku kanał gwarantujący 100% interakcję użytkownika z reklamą! Nowatorski serwis zaoferuje swoim odbiorcom liczne zniżki, konkursy i wartościowe nagrody pieniężne, a firmom i marketingowcom skuteczny kanał sprzedaży.

29 marca 2013 r. wystartował adlook.pl – nowy na polskim rynku kanał gwarantujący 100% interakcję użytkownika z reklamą! Nowatorski serwis zaoferuje swoim odbiorcom liczne zniżki, konkursy i wartościowe nagrody pieniężne, a firmom i marketingowcom skuteczny kanał sprzedaży i komunikacji z wybraną grupą docelową.

adlook.pl dedykowany jest Internautom w każdym wieku, zwłaszcza tym, którzy w sieci szukają ciekawych form rozrywki. Użytkownicy znajdą na portalu promocyjne oferty Partnerów adlook.pl, reklamy interesujących ich produktów, ale przede wszystkim atrakcyjne konkursy z wartościowymi nagrodami pieniężnymi. Za każdą aktywność na portalu użytkownicy będa zbierali tzw. „adlooki”, które wymieniać będą mogli na realne – materialne i finansowe korzyści.

Dla branży reklamowej, firm i domów mediowych adlook.pl ma stać się rewolucyjnym medium gwarantującym 100% interakcję użytkownika z ofertą lub reklamą. Szerokie możliwości targetowania przekazu, gwarancja interakcji i niskie koszty mają stanowić przewagę konkurencyjną serwisu. Już teraz reklamodawcy mogą odebrać powitalne pakiety darmowych 10 000 odsłon.

Wszyscy oglądamy reklamy i oferty, ale zwykle korzyść z ich wyświetlenia jest jednostronna, dlatego robimy wszystko, by ich nie widzieć. Reklama jest pożądana, kiedy przynosi korzyść reklamodawcy i odbiorcy. Dlatego ideą adlooka jest „każdy wygrywa”, a misją dostarczenie rewolucyjnego kanału interakcji marek i ich odbiorców – tak o nowym startupie mówi Michał Łysek, pomysłodawca, twórca i właściciel adlook.pl.

adlook.pl to również interesujący kanał sprzedaży opartej o kupony promocyjne. Deklarowana przez właścicieli prowizja wyniesie 2% – Jesteśmy ciekawi jak rynek zareaguje na taką ofertę, zależy nam na agregacji interesujących ofert, chcemy dać sklepom satysfakcjonujące narzędzie, które nie odbiera im zysków – dodaje Michał Łysek.