Czym jest e-commerce? Jak skutecznie prowadzić sprzedaż w Internecie? Jak zarządzać płatnościami on-line?Jak wykorzystywać w sprzedaży e-mail marketing oraz maketing automation? Na te pytania i wiele innych znajdziemy odpowiedź już 16 kwietnia podczas kolejnego spotkania 3camp. Czeka Waś minimum teorii i wiele ciekawych case studies!

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Czym jest 3camp? 3camp to nieformalne spotkania branży IT w Trójmieście. Pierwsze spotkanie odbyło się we wrześniu 2007 r. i odtąd na stale zagościło w kalendarzu trójmiejskich spotkań. Konferencje 3camp są zazwyczaj podzielone na 2 części: pierwsza z nich to cykl 4 prezentacji poruszających temat główny spotkania; część druga to spotkania przy poczęstunku, gdzie można porozmawiać z prelegentami, wymienić się doświadczeniami i nawiązać nowe kontakty.

Agenda kwietniowego spotkania 3camp przedstawia się następująco:

  • Karol Zieliński - PayLane - 7 grzechów głównych sprzedaży online, czyli jak nie robić płatności w e-commerce;
  • Aleksander Heba - Polskapresse - Internet - Procesy konwersji a zarządzanie produktem na przykładzie Alegratka.pl;
  • Paweł Wróbel - Fast White Cat - Dlaczego Commerce staje się coraz bardziej „Smarter”?;
  • Tomasz Kryk - Sendigo - Jak to dobrze robić? E-mail marketing i marketing automation krok po kroku – case study – bdsklep.pl, willsoor-shop.pl, zwierzakowo.pl.

Kiedy: 16 kwietnia, godz. 18.00
Gdzie: Inkubator STARTER, ul. Lęborska 3B Gdańsk-Przymorze

Wstęp wolny, wymagana rejestracja uczestników: https://3camp-16kwietnia.konfeo.com/

MamStartup objął patronatem to wydarzenie

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)