Dzięki porozumieniu firma pkt.pl poszerzyła swoją ofertę dla małych i średnich przedsiębiorstw o monitoring wizerunku w Internecie. SentiOne to kolejny duży partner pkt.pl.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

pkt.pl jest firmą oferującą efektywne rozwiązania biznesowe i reklamowe dla sektora małych i średnich firm. Ten sektor potrzebuje rozwiązań monitoringu wizerunku w Internecie, a do dzisiaj nie było na rynku oferty skierowanej specjalnie do tej grupy klientów. Dołączenie rozwiązania SentiOne do oferty naszego Partnera rozszerza dystrybucję naszego narzędzia. Z drugiej strony usługi świadczone w oparciu o system SentiOne będą stanowić istotne uatrakcyjnienie oferty pkt.pl - mówi Kamil Bargiel, prezes SentiOne.

Od dłuższego czasu, na rynku małych i średnich firm, zauważamy zapotrzebowanie na usługi typu monitoring mediów. Produkty tego rodzaju pozwalają w łatwy i szybki sposób badać opinię konsumentów na temat firmy oraz jej produktów/usług. Pozwala to przedsiębiorcom położyć większy nacisk zarówno na działania związane z obsługą Klienta, jak i generowaniem leadów sprzedażowych. Wspólnie z SentiOne postanowiliśmy zagospodarować dotychczas niedoceniony segment rynku w postaci MŚP i dostarczyć mu narzędzia do monitoringu mediów, a także podzielić się cenną wiedzą w ich praktycznym zastosowaniu. Jesteśmy przekonani, że za pomocą wspólnych działań osiągniemy pozycję lidera jako dostawcy tego rodzaju rozwiązań.  mówi Edwin Zasada Kierownik Sekcji Stron Internetowych i Social Media.

SentiOne to obecnie najskuteczniejszy sposób monitoringu i analizy opinii i artykułów pochodzących z Internetu i mediów społecznościowych, dlatego też obydwie firmy przewidują, że oferta będzie się cieszyć sporym zainteresowaniem. pkt.pl uatrakcyjni swoją ofertę o nowoczesne narzędzia monitoringu. Natomiast SentiOne dotrze ze swoja ofertą do szerokiego grona klientów pkt.pl.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)