We wtorek 7 maja, czyli tuż po długim majowym weekendzie odbędzie się kolejne z cyklu spotkanie 3camp. Tym razem przewodnim będzie badanie efektywności PR i social media. Spróbujemy odpowiedzieć na pytania: Czy warto planować budżet na PR i social media? W jaki sposób wpływają one na sprzedaż? Jak mierzyć ich efektywność i zasięg? Jak zawsze na 3campie minimum teorii i dużo ciekawych case study.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Agenda przedstawia się następująco:

  • Karolina Janik - Personal PR;
  • Marcin Potkański - Brandish - Budżet na PR – czy warto?;
  • Martyna Szuta - zjednoczenie.com - To wszystko wina Zuckerberga. Facebook dzisiaj – jak marki mogą korzystać z jego potencjału;
  • Ewa Salamon - Blog Forum Gdańsk - Hasztagi,lajki, szery, foty, czekiny czyli jak sprawić, by o wydarzeniu dowiedziały się setki tysięcy osób?
  • Tomasz Okulicz - Engine - Kampani viralowych nie da się mierzyć? Zmierzmy się z tym!

Kiedy: 7 maja, godz. 18.00
Gdzie: Inkubator STARTER, ul. Lęborska 3B, Gdańsk-Przymorze
Wstęp wolny, wymagana rejestracja: https://3camp-7maja.konfeo.com/

MamStartup objął patronatem to wydarzenie.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)