Skyline Venture inwestuje w Fun In Design

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

W piątek 24 maja fundusz Skyline Venture objął 50% udziałów (docelowy udział funduszu może spaść do 33,4%) za 350 tys. zł w spółce będącej właścicielem platformy internetowej do projektowania i zakupu obuwia.

W piątek 24 maja fundusz Skyline Venture objął 50% udziałów (docelowy udział funduszu może spaść do 33,4%) za 350 tys. zł w spółce będącej właścicielem platformy internetowej do projektowania i zakupu obuwia.

Model biznesu Fun In Design wpisuje się w globalny trend masowej indywidualizacji produktu w e-handlu, który stwarza olbrzymie perspektywy rozwoju w kraju i zagranicą. Dodatkowym atutem Spółki jest zarząd składający z się trzech młodych dynamicznych osób, które porzuciły pracę w korporacjach na rzecz budowy własnego biznesu. – to według zarządzającego Funduszem Skyline Venture Pawła Maja największy atut nowej inwestycji.

Fun in Design to platforma do projektowania i zakupu butów. Pomysł na biznes oparty jest na przeniesieniu procesu kreacji z producenta na klienta. Sercem portalu jest stworzona przez autorów projektu, unikatowa na polskim rynku aplikacja do projektowania. Dzięki niej kupujący sam tworzy dopasowane do swoich potrzeb buty. Do wyboru ma siedem podstawowych modeli (sandałki, baleriny, jazzówki, trampki, czółenka, botki i sztyblety) kilkanaście krojów, kolorów nici i podeszw oraz dodatków dla każdego z nich, a także ponad sto rodzajów i kolorów skór, co w praktyce daje ponad 10 mln kombinacji obuwia.

Po złożeniu zamówienia projekt realizowany jest przez polskich rzemieślników. Każda para wykonywana jest ręcznie z najwyższej jakości skór naturalnych sprowadzanych z Włoch. Średnio po dwóch tygodniach buty dostarczane są do klienta.

Fun in Design skierowane jest do wszystkich mających dostęp do Internetu. Łącząc wysoką jakość z atrakcyjną jak dla tego produktu ceną – od 230 do 380 zł, platforma Fun in Design jest alternatywą do popularnych sieciówek.

Dzięki inwestycji Skyline Venture planujemy stać się liderem na rynku personalizowanych produktów odzieżowych w Polsce, a także wyjść z naszą ofertą do innych europejskich państw – powiedziała Aleksandra Jarośkiewicz, prezes Zarządu Fun in Design Sp. z o.o.

źródło: informacja prasowa