W miniony weekend odbyła się pierwsza edycja Startup Sprint pod tytułem marketingu. Uczestnicy wydarzenia tworzyli startupu właśnie o tej tematyce. Tym którzy nie mieli okazji pojawić się w Poznaniu, postanowiliśmy pokazać jak było za pomocą kilku zdjęć.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

W ramach pierwszej kategorii opracowywali nowe rozwiązania wspierające sprzedaż i marketing, a ramach drugiej tworzyli i usprawniali strategię marketingową dla swojego startupu. Wszystko to pod okiem mentorów, specjalistów z dziedziny marketingu. Podczas Startup Sprint Marketing uczestnicy mieli również okazję wzięcia udziału w warsztatach z Lean Canvas, prowadzonych przez Michała Olszewskiego (LMS Invest), oraz warsztatach z wprowadzenia do strategii marketingowej prowadzonych przez Michała Majewskiego (inACT). W wydarzeniu wzięło udział niemal pięćdziesiąt osób a podczas prezentacji finałowych przedstawiono łącznie dziesięć projektów.

Autorem wszystkich zdjęć jest Wojtek Hołysz z Filmpoint.pl

MamStartup objął patronat nad tym wydarzeniem

Komentarze (0)