Czy klienci biznesowi podejmują decyzje w ten sam sposób co klienci indywidualni? W jaki sposób docierać do klientów biznesowych i jak dobierać odpowiednie kanały? Jakie działania w obszarze B2B wymagają usprawnień i jak do tego wykorzystać nowe technologie? Na te i nie tylko pytania odpowiedzi poznają uczestnicy ostatniego już w tym roku wydarzenia z cyklu Startup Sprint. Organizatorzy w dniach 28-30 czerwca zapraszają do wspólnej pracy nad rozwiązaniami dedykowanymi dla rynku business to business.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Startup Sprint to cykl trzydniowych wydarzeń, w ramach których uczestnicy pod okiem mentorów opracowują rozwiązania dedykowane danej branży. Tym razem decyzję dotyczącą tematu czerwcowego wydarzenia oddaliśmy w ręce sympatyków Startup Sprint. – mówi Tomasz Czapliński z LMS Invest, organizator wydarzenia. W internetowym głosowaniu zwyciężyła branża B2B i to jej właśnie dedykujemy czerwcowy Startup Sprint.

Do grona mentorów zaproszono między innymi Marcina Fiedziukiewicza (Wydawnictwo Wiedza i Praktyka), Grzegorza Urbana (PwC) i Piotra Karwatkę (Divante). Poza sesjami mentorskimi na uczestników czekają dwa warsztaty i całe mnóstwo przydatnej wiedzy. Udział w wydarzeniu może wziąć każdy. Zarówno osoby, które mają już swój startup i są w trakcie jego rozwijania, jak i osoby, które mają sam pomysł. Do udziału w Startup Sprint B2B zapraszani są również ci, którzy nie mają pomysłu ale chcieliby kreatywnie spędzić weekend i nauczyć się czegoś nowego. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Formularz rejestracyjny znajduje się na stronie www.b2b.startupsprint.org

Najświeższe informacje związane z Startup Sprint B2B oraz wcześniejszymi wydarzeniami można znaleźć na stronie facebook.com/startupsprint

MamStartup jest patronem wydarzenia

Komentarze (0)