Czy klienci biznesowi podejmują decyzje w ten sam sposób co klienci indywidualni? W jaki sposób docierać do klientów biznesowych i jak dobierać odpowiednie kanały? Jakie działania w obszarze B2B wymagają usprawnień i jak do tego wykorzystać nowe technologie? Na te i nie tylko pytania odpowiedzi poznają uczestnicy ostatniego już w tym roku wydarzenia z cyklu Startup Sprint. Organizatorzy w dniach 28-30 czerwca zapraszają do wspólnej pracy nad rozwiązaniami dedykowanymi dla rynku business to business.

Startup Sprint to cykl trzydniowych wydarzeń, w ramach których uczestnicy pod okiem mentorów opracowują rozwiązania dedykowane danej branży. Tym razem decyzję dotyczącą tematu czerwcowego wydarzenia oddaliśmy w ręce sympatyków Startup Sprint. – mówi Tomasz Czapliński z LMS Invest, organizator wydarzenia. W internetowym głosowaniu zwyciężyła branża B2B i to jej właśnie dedykujemy czerwcowy Startup Sprint.

Do grona mentorów zaproszono między innymi Marcina Fiedziukiewicza (Wydawnictwo Wiedza i Praktyka), Grzegorza Urbana (PwC) i Piotra Karwatkę (Divante). Poza sesjami mentorskimi na uczestników czekają dwa warsztaty i całe mnóstwo przydatnej wiedzy. Udział w wydarzeniu może wziąć każdy. Zarówno osoby, które mają już swój startup i są w trakcie jego rozwijania, jak i osoby, które mają sam pomysł. Do udziału w Startup Sprint B2B zapraszani są również ci, którzy nie mają pomysłu ale chcieliby kreatywnie spędzić weekend i nauczyć się czegoś nowego. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Formularz rejestracyjny znajduje się na stronie www.b2b.startupsprint.org

Najświeższe informacje związane z Startup Sprint B2B oraz wcześniejszymi wydarzeniami można znaleźć na stronie facebook.com/startupsprint

MamStartup jest patronem wydarzenia

Komentarze (0)