Muzyczny serwis streamingowy WiMP nawiązał współpracę z Alter Art, organizatorem Heineken Open'er Festival. Jej głównym założeniem jest obecność WiMPa na lipcowym festiwalu. Dodatkowo, w serwisie powstała specjalna strona, na której znajdują się materiały nawiązujące do ubiegłych edycji festiwalu oraz playlisty poświęcone tegorocznym artystom, którzy zagrają w Gdyni.

W poniedziałek 17 czerwca, w serwisie streamingowym WiMP ruszyła specjalna strona poświęcona Heineken Open'er Festival. Zespół redakcyjny WiMP przygotował materiały nawiązujące do ubiegłych edycji oraz playlisty zapowiadające tegoroczną odsłonę.

Jest to doskonałe rozwiązanie, aby powspominać najlepsze momenty Open'era, przygotować się do emocji, które czekają nas od 3 lipca w Gdyni czy też w pełni poczuć atmosferę festiwalu nie ruszając się sprzed komputera - mówi Katarzyna Rogalska, Local Editorial Manager WiMP Polska.

WiMP będzie także obecny na terenie samego festiwalu. Podczas Open'era na stoisku serwisu będzie można poznać jego ofertę, zapoznać się z jego możliwościami i wziąć udział w tworzeniu wielkiej festiwalowej playlisty.

Skandynawski muzyczny serwis streamingowy oferuje ponad 20 milionów utworów, zarówno zagranicznych, jak i polskich. Dostęp do podstawowej wersji serwisu, w formie aplikacji desktopowej na komputerze, kosztuje 9,99 zł miesięcznie, a w przypadku wersji premium, działającej dodatkowo także na urządzeniach mobilnych, opłata miesięczna wynosi 19,99 zł. To jednak nie jedyne możliwości korzystania z usługi, jakie oferuje WiMP. Serwis umożliwia także stały, darmowy dostęp do swoich zasobów muzycznych (dla aplikacji desktopowej) z limitowanym czasem odsłuchu utworów i powiadomieniami serwisu pomiędzy utworami, np. informującymi o płatnej wersji WiMP dostępnej także na urządzeniach mobilnych. Wszystkie wersje są od reklam zewnętrznych. Co więcej, zakładając darmowe konto WiMP użytkownik ma jednocześnie możliwość przez 7 dni testować serwis na urządzeniach mobilnych..

Koncepcja ta już z powodzeniem działa na innych rynkach europejskich, takich jak: Szwecja, Norwegia, Dania, Niemcy. W sumie WiMP podbił już serca 400 tys. użytkowników, a liczba ta ciągle rośnie. W 2011 roku serwis otrzymał brytyjską nagrodę Meffy Awards dla najlepszego serwisu muzycznego. Regularnie wygrywa także testy konsumenckie we wszystkich krajach, w których jest dostępny.

WiMP posiada licencję na ponad 20 milionów utworów. Serwis zapowiada również launch w innych krajach. WiMP należy do spółki Aspiro, notowanej na sztokholmskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NASDAQ OMX).

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)