Założona przez dwie absolwentki Uniwersytetu Warszawskiego spółka produkująca innowacyjne produkty do oczyszczania skóry GLOV Hydro Demaquillage pokonała w konkursie Polski Przedsiębiorczej 99 nominowanych firm.

O zwycięstwie spółki Phenicoptere zaważył przede wszystkim jej dynamiczny rozwój, w tym: szybko rosnąca sprzedaż produktów marki GLOV, udział w programie Promocji Branży Kosmetycznej Ministerstwa Gospodarki w latach 2013-2014 i Forum Gospodarczym w Brukseli, zdobycie dotacji z programu 6.1 Paszport do Eksportu, a także zwiększające się zainteresowanie spółką wśród największych graczy polskiego rynku kosmetycznego.

Tytuł Start-upu roku jest dla nas nie tylko ukoronowaniem wielu miesięcy ciężkiej pracy, ale przede wszystkim motywatorem do dalszego rozwoju. Świadomość pozytywnego odbioru naszej działalności przez środowisko biznesowe zdecydowanie ośmiela nas w realizacji kolejnego kroku, jaki planujemy, czyli wprowadzenia marki GLOV na rynki zagraniczne. – mówi Monika Żochowska, Prezes Zarządu Phenicoptere Spółka z.o.o.

Konkurs stworzony został przez organizację Przedsiębiorcza Polska oferującą narzędzia do testowania, inwestowania oraz rozwijania biznesu. Do nagrody głównej nominowanych było 100 firm, które rozpoczęły działalność w 2012 roku. Spośród nich, kapituła konkursu w składzie: Milan Zika (CTIO Polska Telefonia Cyfrowa T-Mobile Polska), Tomasz Dalach (Gruper), Olga Kozierowska (Sukces Pisany Szminką), Dariusz Żuk (Prezes Polski Przedsiębiorczej) oraz Krzysztof Kaczmar (Prezes Fundacji Kronenberga) wybrała 10 finalistów, którzy walczyli o tytuł Start-upu roku 2012. Nagrodą w konkursie jest 3 tygodniowy wyjazd do Doliny Krzemowej w Stanach Zjednoczonych na spotkania z potencjalnymi inwestorami i szkolenia pozwalające na jeszcze szybszy rozwój firmy.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)