Alfabet tegorocznej edycji to ponad 60 nazwisk i prawie 20 godzin wykładów. Nie być w Rzeszowie na InternetBeta to jak przejść w tryb offline. Tu rodzą się trendy na kolejny rok. Rejestracja w promocyjnej cenie potrwa tylko do 1 września!

Oficjalnie wydarzenie rusza 11 września i potrwa trzy dni. Nieoficjalnie – uczestnicy, którzy pojawią się w Rzeszowie dzień wcześniej, będą mieli szansę uczestniczyć w dodatkowym evencie, kolejnej odsłonie rzeszowskiego barcampu XRAii.

Całym spektaklem tradycyjnie dyryguje Mateusz Tułecki, który do Kielnarowej sprowadził najważniejszych graczy polskiego e-biznesu.

Ekspercka. W orkiestrze InternetBeta 2013 w roli gwiazd wystąpią m.in. Mariusz Wesołowski, Sławek Rajch, Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski, Piotr Wilam, Grzegorz Błażewicz, Paweł Wujec, Irek Dworzyński, Marcin Szeląg, Paweł Sala, Szymon Szymczyk, Michał Cortez czy Rafał Han. Międzynarodowy klimat zapewnią zagraniczni goście. A wśród nich mi.in. Oliver Kempkens (Adapt or Die Ventures), Frederick Mazzella (BlaBlaCar) i Cameran Ashraf (Uniwersytet Kalifornijski).

Intrygująca. W tej edycji usłyszymy o wydarzeniach, które poruszały, drażniły i inspirowaly branże w ostatnich miesiącach. Kto dziś zagląda do naszych skrzynek i jaką cenę za to płacimy wyjaśni Maciej Ossowski GetResponse. Szymon Szymczyk przeanalizuje co social media zrobiły z informacją, Pawel Wujec nakreśli przyszłość wartościowych mediów, Krzysztof Sobieszek opowie, jak wygląda mobilne rodzicielstwo w świecie smartfon, a Ania Orzechowska pokaże, jak blisko od contentu do konwersji. Będzie też o Pinokio, łowcach jeleni i blogosferze. Przyjrzymy się internetowi ze wszystkich stron – od marketingu, e-commerce i technologii zaczynając, przez prawo i socjologię, a kończąc na perspektywie start-upów. A to tylko przedsmak emocji!

Legendarna. Nie zabraknie słynnych już afterparty. Specjalnie dla uczestników na wieczornych imprezach zagra Novika i Skubas. Pobudkę ułatwi z pewnością wspólna gimnastyka zorganizowana w Kielnarowej. O dobrą zabawę zadbają sponsorzy napojów – Carlsberg, Somersby, HOOP Cola oraz MK Cafe.

Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, a współorganizatorem – Grupa Unity. Sponsorem wydarzenia jest Nazwa.pl.

Komentarze (0)