... ... ...

Rusza Houzee.pl – pierwszy polski internetowy klub zakupowy Home&Living

Dodane

12-09-2013

Mam Startup

Tomasz Dalach i Marcin Mikołajczyk - współzałożyciele i zarządzający serwisem Gruper.pl, powracają na rynek e-commerce. W ramach swojego funduszu Online Partners zbudowali i uruchomili Houzee.pl - pierwszy rodzimy internetowy klub zakupowy, oferujący wyselekcjonowane przez specjalistów i projektantów artykuły wyposażenia wnętrz ze znaczącymi rabatami. Według Dalacha i Mikołajczyka projekt ma potencjał, by przebić sukces polskich zakupów grupowych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Dawni twórcy Grupera wracają z impetem do gry w polskim handlu internetowym. W ramach założonego przez nich funduszu typu venture capital 2.0 zbudowali i uruchomili pierwszy polski serwis Home&Living działający na zasadzie klubu zakupowego. Inwestycja poprzedzona była wnikliwymi analizami rynku i potencjału biznesowego portalu.

Wierzymy, że ten projekt będzie prawdziwym przebojem w polskim internecie. Dlatego zdecydowaliśmy się wejść w niego z dużym rozmachem. Uruchomienie Houzee w sumie łączyło się z inwestycją miliona złotych. Włożyliśmy w przedsięwzięcie nie tylko pieniądze, ale także nasz czas i zaangażowanie – mówi Tomasz Dalach, współzałożyciel Online Partners.

Houzee to nowość na krajowym rynku zakupów on-line. Dotąd polscy odbiorcy mieli dostęp wyłącznie do działających w kraju klubów zagranicznych. Teraz po raz pierwszy mogą skorzystać z polskiego serwisu, stworzonego z myślą o ich specyficznych gustach i potrzebach.

Kluby zakupowe odnoszą triumfy na całym świecie. Z jednej strony konsumenci oczekują zniżek i atrakcyjnych propozycji, z drugiej są przeładowani informacją i nie chcą już więcej uczestniczyć w masowej sprzedaży. Dobrze działający klub zapewnia im nie tylko atrakcyjne oferty, ale także pomaga dokonywać wyborów, dostarcza inspiracji i daje poczucie elitarności – tłumaczy Marcin Mikołajczyk, współzałożyciel Online Partners.

Inwestycja w obszar Home&Living nie jest przypadkowa. W branży wyposażenia wnętrz można spodziewać się w tej chwili ożywienia, co wiąże się z poprawą koniunktury na rynku nieruchomości, zwiększającymi się wymaganiami Polaków wobec komfortu i wystroju mieszkań oraz rosnącą procentową sprzedażą domów wymagających większego nakładu środków na aranżację. Z drugiej strony, jak wynika z badań, okres dekoniunktury zwiększył oczekiwania klientów wobec sprzedawców.

Konsumenci oczekują wyższej jakości za mniej i tu doskonale sprawdza się sprzedaż internetowa i grupy zakupowe. Nie bez znaczenia jest też ekskluzywność i unikatowość oferty, która daje użytkownikom szansę zaspokojenia swoich potrzeb w zakresie oryginalnego wystroju przestrzeni prywatnej i zawodowej – podkreśla Tomasz Dalach.

Houzee idzie w jakość

Houzee ruszył o północy z 1 na 2 września od razu zdobywając żywe zainteresowanie internautów. Co tydzień w serwisie prezentowanych jest kolejne 250-300 produktów - pogrupowanych w kategorie tematyczne. Co ważne, użytkownicy Houzee, od pierwszych dni działania serwisu docenili jego ofertę i od samego początku działania klubu pojawiły się transakcje sprzedaży.

W najbliższych miesiącach będziemy w serwisie oferować ponad 500 produktów dziennie. Naszym celem jest być serwisem nr 1 dla osób szukających w sieci asortymentu z kategorii Home&Living – mówi Adam Fudala, prezes zarządu Houzee.

Ideą portalu jest inspirowanie członków klubu do stosowania nowych rozwiązań, tworzenia innowacyjnych aranżacji i zmieniania otoczenia, aby żyło się w nim piękniej, wygodniej i zgodnie z najnowszymi trendami. Klubowicze każdego dnia otrzymują zestaw starannie wybranych ofert produktów w cenach niedostępnych nigdzie indziej na rynku.

Selekcja ofert jest jednym z kluczowych czynników sukcesu – tłumaczy Adam Fudala. – Produkty oferowane na www.Houzee.pl są starannie dobierane przez zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie aranżacji wnętrz, designu i najnowszych trendów. Stawiamy również na znane marki i wysoką jakość. Już w tej chwili współpracujemy z takimi markami jak Benetton (porcelana), Iker, Massivo czy Ziiiro.

Serwis oferuje produkty dla domu i mieszkania - od drobiazgów ożywiających wnętrza (typu poduszki, wazony, obrazy) poprzez unikatowe sprzęty codzienne (np. sztućce, porcelanę) aż do mebli. W przyszłości planowany jest również asortyment outdoorowy, sezonowy, a także artykuły dla dzieci i zwierząt. A to wszystko w bezkonkurencyjnych cenach.

Firma zatrudnia już kilkanaście osób, a kolejne dołączają właśnie do zespołu.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)