Jak wykorzystać media społecznościowe by zwiększyć przychody w firmie, co zyskuje bank dzięki temu, że check-in’ujemy się w wybranych miejscach – o tym między innymi była mowa w trakcie ostatniego spotkania KieceCom Social Media.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Po wakacyjnej przerwie wróciły spotkania z cyklu KielceCom. Tym razem firma Com Creation, organizator wydarzenia podstanowiła zaprosić specjalistów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem i spojrzeniem na funkcjonowanie mediów społecznościowych.

Jako pierwszy wystąpił Piotr Chmielewski, właściciel agencji Social Media Now z prezentacją pt. Wyższy poziom wtajemniczenia: narzędzia i aplikacje, które ułatwiają osiąganie efektów biznesowych na FB. Przedstawił narzędzia i techniki, które umożliwiają znacznie większe dotarcie do odbiorców przy jak najmniejszych kosztach. Kolejny prelegent, Adam Zychma reprezentujący HP opowiedział czym jest social scoring i jak wykorzystują go banki przy optymalizowaniu oferty dla klientów. Okazuje się, że nasze niektóre posty na facebooku czy twiterze mogą wpływać na naszą wiarygodność kredytową, a banki coraz częściej nie ograniczają się już tylko do korzystania z Biura Informacji Kredytowej. Jako ostatni wystąpił Mateusz Belattaf z Fokusa, którego wystąpienie można określić jako spojrzenie na social media w pigułce. Mateusz w absorbujący sposób podzielił się z uczestnikami KielceCom swoimi spostrzeżeniami na rozwój tej branży i trendów w analizowaniu efektów pracy w sieci.

To spotkanie KielceCom było jednocześnie początkiem nowego formatu wydarzeń. Organizatorzy postanowili odejść od dotychczasowej stricte barcampowej formuły. Od kolejnych spotkań będą one skierowane mocniej w prezentację konkretnych obszarów produktowych czy rozwiązań biznesowych. Rozpocznie się także nowy cykl tzw. konfrontacji, gdzie poszczególne osoby prezentujące produkty będą zestawiane razem po to aby pokazać ich mocne strony i słabości.To spotkanie KielceCom było jednocześnie początkiem nowego formatu wydarzeń. Organizatorzy postanowili odejść od dotychczasowej stricte barcampowej formuły. Od kolejnych spotkań będą one skierowane mocniej w prezentację konkretnych obszarów produktowych czy rozwiązań biznesowych. Rozpocznie się także nowy cykl tzw. konfrontacji, gdzie poszczególne osoby prezentujące produkty będą zestawiane razem po to aby pokazać ich mocne strony i słabości.

Najbliższe spotkanie KielceCom Future Tech odbędzie się 17 października i będzie wydarzeniem towarzyszącym targów Inno-Tech Expo – Międzynarodowych Targów Innowacji i Nowych Technologii.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)