Rozstrzygnięto drugą edycję konkursu organizowanego w Polsce przez firmę Samsung na najlepszą aplikację dla platformy Smart TV. Pierwsze miejsce zajęła SmartFood – innowacyjna aplikacja służąca do zamawiania jedzenia przez telewizor, stworzona przez agencję interaktywną Joy Intermedia.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

SmartFood to jedna z trzech tego typu aplikacji na świecie, a zarazem pierwsza polska realizacja t-commerce (zakupy przez telewizor). Użytkownicy mają do wyboru ponad 2600 restauracji, współpracujących z serwisem pizzaportal.pl, w prawie 400 miastach. Łatwa nawigacja i przystępny design pozwalają szybko znaleźć ulubioną restaurację i zamówić potrawę kuchni europejskiej czy azjatyckiej, już za pomocą 4 kliknięć.

Zwycięzca konkursu - agencja interaktywna Joy Intermedia, zajmuje się tworzeniem serwisów internetowych, aplikacji mobilnych, webowych i telewizyjnych, a także kreacją i strategicznym planowaniem komunikacji wizualnej. Jest również certyfikowanym deweloperem aplikacji na platformę Samsung Smart TV, rekomendowanym przez Samsung Electronics Polska. W konkursie wygrała 50 000 zł oraz kampanię promocyjną zwycięskiej aplikacji na platformie Samsung Smart TV.

Dziś telewizor nie służy już tylko do oglądania wiadomości czy filmów. Wyposażony w kamerę, obraz 3D, dostęp do Internetu oraz platformę aplikacyjną jest formą rozrywki oraz sposobem spędzania wolnego czasu. Użytkownicy mają możliwość uprawiania fitnessu, oglądania ulubionych seriali w dowolnym momencie, zagrania z przyjaciółmi w rzutki, szachy. A teraz, także zamówienia jedzenia.

Bez wychodzenia z pokoju, szukania ulotek czy numerów telefonów. Wszystko co niezbędne, jest już na Smart TV. Aplikację SmartFood można bezpłatnie pobrać z platformy Samsung Smart TV.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)