Rozstrzygnięto drugą edycję konkursu organizowanego w Polsce przez firmę Samsung na najlepszą aplikację dla platformy Smart TV. Pierwsze miejsce zajęła SmartFood – innowacyjna aplikacja służąca do zamawiania jedzenia przez telewizor, stworzona przez agencję interaktywną Joy Intermedia.

SmartFood to jedna z trzech tego typu aplikacji na świecie, a zarazem pierwsza polska realizacja t-commerce (zakupy przez telewizor). Użytkownicy mają do wyboru ponad 2600 restauracji, współpracujących z serwisem pizzaportal.pl, w prawie 400 miastach. Łatwa nawigacja i przystępny design pozwalają szybko znaleźć ulubioną restaurację i zamówić potrawę kuchni europejskiej czy azjatyckiej, już za pomocą 4 kliknięć.

Zwycięzca konkursu - agencja interaktywna Joy Intermedia, zajmuje się tworzeniem serwisów internetowych, aplikacji mobilnych, webowych i telewizyjnych, a także kreacją i strategicznym planowaniem komunikacji wizualnej. Jest również certyfikowanym deweloperem aplikacji na platformę Samsung Smart TV, rekomendowanym przez Samsung Electronics Polska. W konkursie wygrała 50 000 zł oraz kampanię promocyjną zwycięskiej aplikacji na platformie Samsung Smart TV.

Dziś telewizor nie służy już tylko do oglądania wiadomości czy filmów. Wyposażony w kamerę, obraz 3D, dostęp do Internetu oraz platformę aplikacyjną jest formą rozrywki oraz sposobem spędzania wolnego czasu. Użytkownicy mają możliwość uprawiania fitnessu, oglądania ulubionych seriali w dowolnym momencie, zagrania z przyjaciółmi w rzutki, szachy. A teraz, także zamówienia jedzenia.

Bez wychodzenia z pokoju, szukania ulotek czy numerów telefonów. Wszystko co niezbędne, jest już na Smart TV. Aplikację SmartFood można bezpłatnie pobrać z platformy Samsung Smart TV.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)