Fanpoint – lepszy sposób zarządzania fanpage’ami na Facebook

Dodane:

Marcin Małecki, MamStartup Marcin Małecki

Udostępnij:

Usługa Fanpoint została uruchomiona pod koniec czerwca. Umożliwia ona uproszczone zarządzanie stronami fanowskimi na Facebooku. Jej twórcy zapewniają, że jest wyjątkowo prosta i intuicyjna w użyciu.

Każdego dnia portal społecznościowy Facebook staje się bardziej popularny, a liczba jego użytkowników wkrótce przekroczy miliard osób na całym świecie. Potencjał drzemiący w serwisie już dawno dostrzegły agencje reklamowe. Dlatego, wraz z jego rozwojem, zwiększa się również liczba narzędzi mających ułatwić prowadzenie działań marketingowych na Facebooku. Jednym z nich jest Fanpoint – aplikacje ułatwiające zarządzanie fanpage’ami.


Usługa Fanpoint została uruchomiona pod koniec czerwca. Umożliwia ona uproszczone zarządzanie stronami fanowskimi na Facebooku. Jej twórcy zapewniają, że jest wyjątkowo prosta i intuicyjna w użyciu. W podstawowym pakiecie, który można przetestować za darmo, dostępnych jest 6 aplikacji. Przygotowano także pakiety rozszerzone, które w tej chwili obejmują do 15 aplikacji oraz szerszy zakres funkcjonalności, wspomagających działania marketingowe na Facebooku. Liczba aplikacji ma niebawem wzrosnąć.

Wśród przygotowanych przez Fanpoint rozwiązań znajdują się narzędzia pozwalające na stworzenie atrakcyjnego i bogatego w multimedialną treść fanpage’a: galeria zdjęć, filmów oraz plików, zakładka muzyczna czy pozwalająca na integrację i wyświetlanie video z kanału na Youtube. Są także aplikacje, których głównym celem jest wsparcie budowania zasięgu marki na Facebooku. Pozwalają one między innymi na wydrukowanie specjalnych kuponów rabatowych czy też umieszczenie mapy z lokalizacją firmy, zaprezentowanie stron partnerskich lub oferty handlowej w ciekawej wizualnie formie. Fanpoint zadbał również o bardzo popularny na portalu sposób budowania komunikacji oraz pozyskiwania przez markę nowych fanów – konkursy. Dzięki specjalnemu konfiguratorowi, zaangażowanie sympatyków strony w rywalizację opartą o przesyłanie tekstów, filmów lub grafik, stało się zdecydowanie prostsze niż dotychczas i przestało wymagać wiedzy programistycznej.  Dużym ułatwieniem podczas wdrażania kampanii okazuje się panel administracyjny, dający użytkownikom pełną kontrolę nad prowadzonymi działaniami. Fanpoint oferuje także pełen dostęp do statystyk realizowanych działań, ułatwiając ocenę ich efektywności. Dodatkowo, firma zapewnia hosting oraz wsparcie techniczne.

Korzystanie z platformy jest opłacane na zasadzie abonamentowej. Wersja podstawowa pozwala na darmowe użytkowanie 6 oferowanych przez Fanpoint aplikacji. W przypadku bardziej zaawansowanych pakietów, wysokość abonamentu jest zależna od liczby dostępnych aplikacji i obsługiwanych fanpage’y. Wynosi ona od 199zł do 999zł miesięcznie za najbardziej rozbudowaną wersję, skierowaną do agencji reklamowych i domów mediowych.

Więcej informacji o Fanpoint można znaleźć na stronie www.fanpoint.pl

źródło: informacja prasowa