Rewolucyjny pomysł na sprzedaż książek przedstawił wczoraj w Krakowie, na specjalnym spotkaniu dla najważniejszych wydawców z całej Polski, sklep internetowy Merlin.pl. – W dobie technologii i Internetu potrzebujemy innowacyjnego podejścia do literatury i czytelników, a my wiemy jak to zrobić – przekonywali na nim przedstawiciele Merlin.pl, prezentując swój nowy projekt Merbook.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Z badań wynika, że w USA zaledwie 3 lata zajmie e-bookom całkowita detronizacja książek. Wedle szacunków, już w 2017 roku sprzedaż e-booków ma tam przewyższyć sprzedaż książek tradycyjnych. – W Polsce na razie 98 % rynku to książki drukowane, jednak wdrożenie w życie naszego projektu sprawi, że cały ten segment czeka e-bookowa rewolucja – mówił Jakub Radkowski, Kierownik Działu Projektów Specjalnych z Merlin.pl – Dostrzegamy ogromny potencjał w rynku e-booków, idziemy z duchem czasu i działamy zgodnie ze światowym trendem – dodaje. Merlin.pl zapowiada, że już w pierwszym półroczu 2014 roku chce zaskoczyć rynek swoim nowym pomysłem pod hasłem Merbook.

Merbook to ogromne przedsięwzięcie technologiczne i organizacyjne. – Książki elektroniczne to przyszłość rynku literatury, wychodzimy do wydawców z pionierskim pomysłem i ideą, która zdecydowanie zmieni podejście i postrzeganie e-booków, a także, jak wynika z naszych kalkulacji, zdecydowanie zwiększy ich sprzedaż – dodaje Radkowski. Merlin.pl zdradził, że pod nazwą Merbook kryje się nie tylko najnowszej jakości czytnik e-booków, stworzony specjalnie dla Merlin.pl, ale także model sprzedażowy książek online w ramach abonamentu, największa baza e-booków, dziesiątki tysięcy plików do kupienia jednym kliknięciem, innowacyjna aplikacja mobilna. Merlin.pl nie zdradza jeszcze szczegółów, ale najprawdopodobniej projekt ten będzie realizowany w współpracy z jedną z największych sieci telefonii komórkowej w Polsce.

źródło: informacja prasowa

Przeczytaj również

Kawa w Empiku zamiast książek

Komentarze (0)