Zgodnie z zapisami umowy inwestycyjnej, Fundusz SATUS skorzystał z opcji objęcia 30% udziałów w Social WiFi inwestując 700 tys. złotych. Pomysłodawcy usługi, Artur Racicki i Tomasz Wysocki, nadal posiadają pakiet większościowy w spółce. I runda finansowania w Social WiFi została rozpoczęta przez Akcelerator Innowacji NOT w marcu 2013 roku.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Wystarczyło pół roku od debiutu rynkowego, by pozytywnie zweryfikować zapotrzebowanie na naszą usługę. Inwestycja SATUSa jest potwierdzeniem realizacji strategii spółki – mówi Artur Racicki, CEO Social WiFi.  Pozyskane środki pozwolą nam na dalszy dynamiczny rozwój. Już w listopadzie rozpoczynamy dystrybucję usługi na rynek niemiecki. Pracujemy też nad uruchomieniem aplikacji mobilnej na systemy operacyjne Android i iOS – dodaje Racicki.

Usługa Social WiFi pomaga właścicielom hotspotów w nawiązaniu interakcji ze swoimi klientami. Po zalogowaniu do WiFi, klienci trafiają na specjalną, zintegrowaną z ich profilem na Facebooku stronę logowania. W ten sposób mogą oznaczyć się w lokalizacji, która udostępnia darmowe WiFi i tym samym zachęcić swoich znajomych do odwiedzenia tego miejsca. Właściciele hotspotów zyskują natomiast możliwość kontaktu z klientami. Mogą oni wysyłać do nich specjalne oferty promocyjne, a także, za pomocą ankiet, pytać o ocenę poziomu zadowolenia z obsługi.

Do tej pory z Social WiFi skorzystało blisko sto punktów w całej Polsce. Są to zarówno sieciowe restauracje takie jak 77 Sushi i Ganesh, kluby muzyczne Czekolada jak i pojedyncze kawiarnie, puby, hotele, czy stacje benzynowe. Usługa jest także implementowana m.in. w jednej z najlepszych polskich uczelni Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)