Landingi docenione na arenie międzynarodowej

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Europe VentureSummit to jedna z największych konferencji poświęconych startupom. Mimo obecnie niesprzyjającej sytuacji politycznej na Ukrainie, tegoroczna edycja odbyła się 4 i 5 grudnia w Kijowie bez żadnych zakłóceń.

Europe VentureSummit to jedna z największych konferencji poświęconych startupom. Mimo obecnie niesprzyjającej sytuacji politycznej na Ukrainie, tegoroczna edycja odbyła się 4 i 5 grudnia w Kijowie bez żadnych zakłóceń. Podczas spotkania wykłady poprowadzili m.in. Dave McClure z inkubatora 500 Startups oraz przedsiębiorcy i inwestorzy z Techcrunch Europe i Almaz Capital.

W ramach wydarzenia odbył się konkurs StartupAddventure, organizowany przez inkubator przedsiębiorczości Happy Farm, do którego dostał się tylko jeden startup z Polski. Landingi to jedyny polski projekt, który znalazł się wśród 10 najlepszych europejskich startupów i zakwalifikował się do konkursu. Warto dodać, że do ścisłej czołówki próbowało się dostać ponad 500 młodych biznesów z całej Europy. Do ostatniej chwili nie wiadomo było, kto jest faworytem i do kogo powędruje nagroda od inwestora – 25 tys. euro. Wczoraj w godzinach wieczornych nastąpiło rozstrzygnięcie StartupAddventure i wyłonienie zwycięzcy najlepszego startupu w roku 2013.

Landingi to aplikacja do samodzielnego tworzenia landing page pod dowolną kampanię. Projekt powstał dwa lata temu i od razu został doceniony w naszym kraju, uzyskując wyróżnienie podczas konkursu Poznań Startup Weekend. Ale to był dopiero początek sukcesów, ponieważ wkrótce Landingi zostały finalistą m.in. DemoCamp, Capital on Stage London oraz Web Summit Dublin. Co sprawiło, że projekt tak przebojowo wszedł na rynek?

Prawdopodobnie dlatego, że jest to jedyny tak zaawansowany projekt w Polsce przy maksymalnym uproszczeniu procedur obsługi aplikacji. Trudno szukać konkurencji na naszym rodzimym rynku. ── Znaleźliśmy niszę i stworzyliśmy projekt skierowany do małych firm, które samodzielnie prowadzą działania marketingowe, a także ekspertów e-marketingu, agencji interaktywnych, reklamowych i PR. Nasze nowoczesne narzędzie znacznie ułatwia zarządzanie kampaniami nawet osobom bez specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Cieszymy się, że nasz startup jest tak doceniany nie tylko w Polsce, ale także na świecie ── mówi Błażej Abel, CEO startupu Landingi.

źródło: informacja prasowa