Trwająca dwa miesiące rekrutacja właśnie dobiegła końca. Wyłonione zespoły już w lipcu rozpoczną rywalizację, która przybliży je do globalnego sukcesu.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Od kwietnia trwała rekrutacja polskich i zagranicznych startupów, chętnych do wzięcia udziału w warsztatach, które odbędą się w lipcu w Szczecinie. Nadesłano blisko 200 zgłoszeń m.in. z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Litwy, Polski, a także z bardziej odległych zakątków świata, takich jak Zimbabwe, Nigeria czy Japonia. Do półfinału zaproszono 40 zespołów, które zaprezentowały swoje pomysły organizatorom. Wybrano 6 najlepszych drużyn, które rozpoczną swoją przygodę w Szczecinie już z początkiem lipca. Podczas miesięcznych warsztatów będą zgłębiać tajniki prowadzenia globalnego biznesu w Internecie.

Michał Frejtak, Marketing Manager Red Sky, jednego z organizatorów GSC, podsumowuje:
- Cieszy nas tak duże zainteresowanie Global Startup Challenge. Większość nadesłanych zgłoszeń charakteryzowało się innowacyjnością, ale zasady konkursu są z góry ustalone. Musieliśmy wybrać najlepsze pomysły i mamy nadzieję, że wyłonione przez nas drużyny przystąpią do pracy z zapałem. To dla nich ogromna szansa na podbicie rynku internetowego.

Przypomnijmy, że zespoły będą pracować pod czujnym okiem ekspertów i razem z nimi zaczną budować swój sukces w Internecie. Do współpracy zostali zaproszeni eksperci rynku internetowego i pionierzy e-biznesu. Uczestnicy będą mieć niepowtarzalną okazję skonfrontowania swojej wiedzy z praktyką znanych osobistości z branży IT, finansowej i internetowej. Uczestnicy spotkają się między innymi  z Krzysztofem Golonką i Radosławem Czyrko z Xevin Investments, jednego z największych funduszy inwestycyjnych.

Każdy zespół ma szansę uzyskać wsparcie kapitałowe dla swoich projektów od Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (Fundusz Kapitału Zalążkowego POMERANUS SEED, inwestujący w nowe spółki do 200 tys. euro oraz inwestorzy prywatni w ramach Sieci Aniołów Biznesu AMBER), a także firmy Red Sky odpowiedzialnej za przeprowadzenie globalnej kampanii reklamowej.
- Wyselekcjonowane zespoły mają duży potencjał, którego wydobycie oraz przekucie na realny biznes jest naszym celem. Liczymy, że praca, którą wykonają zespoły w lipcu, pokaże kto jest najbardziej zdeterminowany oraz gotowy do osiągnięcia sukcesu. My będziemy robić wszystko, aby tych osób było jak najwięcej – mówi Tomasz Łasecki, Menedżer ds. Projektów Inwestycyjnych Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.

Laureatów, gotowych do podbicia Internetowego runku, poznamy na początku września.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)