Powstał nowy system wspomagający zarządzanie przedsiębiorstw online – inFirma. System ma na celu ułatwienie pracy wszystkim pracownikom firmy poprzez mechanizmy tematów, zadań i wzajemnych powiązań wzorowanych na sprawdzonym Systemie Zarządzania Jakością ISO 9001.


Coraz częściej firmy sięgają po systemy informatyczne ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem. Właściciele takich przedsiębiorstw chwalą sobie korzyści takiego rozwiązania: ograniczenie kosztów działalności, sprawniejsza organizacja pracy, możliwość szybkiej kontroli, wyższa efektywność ekonomiczna firmy. Celem systemu inFirma jest tania i łatwa informatyzacja dla małych i średnich przedsiębiorstw. inFirma to system działający w sieci, a oparty jest na zwykłej stronie www, więc dostęp do wszystkich danych związanych z Twoją firmą jest możliwy niezależnie od miejsca i czasu pobytu właściciela firmy. Wystarczy tylko komputer z przeglądarką podłączony do internetu.

Punktem wyjścia opracowania interfejsu Systemu była dostępność dla każdego, stąd projektanci zdecydowali się na klasyczny interfejs oparty na projekcie strony internetowej, z którą każdy z nas ma styczność na co dzień. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie trzeba uczyć się technicznej obsługi Systemu, gdyż opiera się on na rozwiązaniu doskonale każdemu znanemu.

System inFirma posiada wiele funkcjonalności, m. in.:

  • Zarządzanie kontrahentami i klientami oraz osobami kontaktowymi. Dane kontaktowe z wszystkimi firmami, z którymi dane przedsiębiorstwo współpracuje dostępne są w Systemie, a dzięki dokładnej wyszukiwarce można bez przeszkód odszukać interesujące dane.
  • Tematy realizowane z danymi firmami. Opcja ta wypełnia zadanie systemu CRM. Dzięki funkcjonalności Tematów może śledzić postępy w negocjacjach z Kontrahentami, monitorować koszty i przychody ściśle związanych z danym tematem, posiadać wirtualną teczkę, w której znajdują się wszystkie dokumenty dotyczące danej sprawy, zlecać zadania powiązane z danym tematem i wiele innych.
  • Zadania i wiadomości pomiędzy użytkownikami pozwalają nie tylko na sprawną komunikację i organizację pracy ale również na konieczną kontrolę działań pracowników.
  • Możliwość generowania, przechowywania i odczytywania dokumentów, maili i innych ważnych plików. System inFirma oferuje nieograniczoną przestrzeń dyskową na dokumenty przedsiębiorstwa. Każdy z dokumentów może być powiązany z tematem czy firmą, dzięki czemu w każdym momencie można sięgnąć po umowę z danym kontrahentem, bez konieczności wertowania segregatorów.
  • Zarządzanie kosztami i przychodami. System inFirma oferuje pomoc w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa. Każdy koszt czy przychód wprowadzony do Systemu może zostać przyporządkowany różnym rodzajom, które użytkownik sam definiuje. Dzięki temu można świadomie kontrolować koszty i przychody firmy. Poza tym System rejestruje też przepływ gotówki dzięki terminom płatności, które mogą pojawiać się w podręcznym kalendarzu użytkownika.
  • System inFirma jest w pełni konfigurowalny. Każda firma działająca w tym Systemie może dowolnie definiować różne wartości np.: grupy tematów, rodzaje kontrahentów, kosztów, przychodów, zadań itp. Co więcej System jest zbudowany z modułów i może, za dodatkową opłatą, zostać dowolnie dostosowany do indywidualnych potrzeb Klienta, by jak najlepiej spełniał Jego wymagania.
  • System posiada stałe, podręczne elementy takie jak: wyszukiwarka, kalendarz z zadaniami na dziś, podręczny notatnik czy kalkulator.

Podczas tworzenia systemu inFirma twórcy wiele czerpali z Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001. Jest to sprawdzony system, który przyniósł niejednej firmie spore korzyści.

System to rozwiązanie autorskie i został stworzony całkowicie od zera. Na ten cel nie zostały przeznaczone żadne środki zewnętrzne, tylko praca i zapał twórców. W planach twórcy mają zamiar stale go rozwijać – w pierwszej kolejności o nowe usprawnienia interfejsu, następnie o nowe funkcjonalności a później o nowe, dodatkowo płatne moduły jak np. Magazyn czy zarządzanie flotą samochodową. Celem systemu inFirma jest zintegrowanie wszystkich danych potrzebnych do skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem w jednym miejscu.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)