1 marca to dzień premiery MyGreenSpace – aplikacji do projektowania terenów zieleni oraz serwisu dla branżystów i hobbystów. Ideą wydawcy, firmy Cosmo Green, jest stworzenie platformy e-commerce pozwalającej najpierw zaprojektować ogród, by następnie dokonać zakupu wybranych elementów w e-sklepach Partnerów i w końcu zlecić wykonanie fachowcom – współpracującym z serwisem architektom i firmom wykonawczym.

MyGreenSpace skupia e-sprzedawców, których produkty posiadają swoje odpowiedniki w postaci modeli 3D w bibliotece aplikacji. Każdy projekt zatem tworzony jest z realnie dostępnych elementów, które – po wygenerowaniu listy zakupów – można w bardzo prosty sposób zakupić w panelu e-sprzedawcy. Bez wychodzenia z domu, bez spędzania długich godzin w szkółkach drzew i krzewów czy centrach ogrodniczych/handlowych. Bez ryzyka, że elementu użytego przez architekta nie da się zakupić, lub okaże się za drogi.

Projekty powstają z tego, co jest dostępne na rynku, a ich graficzne awatary w stu procentach odpowiadają nie tylko ich fizjonomii rozumianej przez estetykę czy design, ale także proporcjom i gabarytom dostosowanym do skali. Już w trakcie projektowania użytkownik wie, z jakiego sklepu pochodzi dany produkt i może sprawdzić jego cenę. Gdy zaś będzie już posiadał pewność co do wybranych przez siebie produktów, po wygenerowaniu listy zakupów, będzie mógł zakupić je w e-sklepie firm partnerskich.

MyGreenSpace otwiera także e-commerce dla wykonawców. Architekci, ogrodnicy i firmy wykonawcze zrzeszone w portalu odpowiadają na oferty użytkowników, jak również  mogą je także składać sami. Przykład: Jan Kowalski zaprojektował w aplikacji MyGreenSpace ogród wokół swojego domu. Za pośrednictwem portalu znalazł bądź przyjął najlepszą wedle jego kryteriów ofertę od e-wykonawcy, następnie zakupił w e-sklepach Partnerów wszystkie produkty i – znalazłwszy odpowiednią firmę, zrealizował swój ogród. Online. Bez wychodzenia z domu.

MyGreenSpace pragnie sprawić, by projektowanie było łatwiejsze, ale też mądrzejsze – mniej abstrakcyjne, a bardziej osadzone w realiach dostępnych na rynku produktów  i możliwości. Chce pozwolić branżystom na wejście na rynek e-commerce i zyskiwanie  w szybki i prosty sposób klientów z kraju i Europy, a w efekcie – na zasadzie uczciwej konkurencji – budowanie rynku na najwyższym poziomie.

E-wykonanie i e-kupno w wersji beta dostępne będą 12 lutego 2014 r.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)