Design aplikacji mobilnych, kampanii marketingowych, czy projektowanie butów w sieci – o tym i nie tylko będzie mowa już 25 lutego na KielceCom Design. Po raz pierwszy w tym roku odbędzie się spotkanie pt. KielceCom. Tematem przewodnim będzie szerokie podejście do designu, dzięki czemu każdy powinien znaleźć coś dla siebie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Jako pierwszy wystąpi Michał Gałubiński z Thoke design, który opowie o tym, czy da się przygotować dobry design. Czyli jak podejść do projektowania dla klientów, aby wycisnąć maksimum wiedzy i umiejętności a jednocześnie zadowolić klienta”.

Tuż po nim zobaczymy Michała Koseckiego dyrektora kreatywnego PlaceChallenge. W swojej prezentacji będzie starał się odpowiedzieć na pytanie: „Kafelki to i ja umiem narysować” - czy graficy stali się zbędni? – wystąpienie przygotowane specjalnie z myślą o zainteresowanych Windows 8. Później na scenę zaprosimy Aleksandrę Jarośkiewicz, pomysłodawczynię i współtwórcę Fun in Design, portalu na którym każdy może zaprojektować swoje wymarzone buty. Przedstawi na czym polega „Przeniesienie procesu kreacji z producenta na klienta”.

Na koniec wystąpi Mateusz Tokarski, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji email marketingowej Sendingo z Grupy Divante. Nadzoruje powstawanie kampanii dla kluczowych klientów i opowie nam jak wygląda proces projektowy konwertującego mailingu.

Organizatorem wydarzenia jest firma Com Creation, a partnerem organizacyjnym Kino Fenomen.

Zainteresowane osoby zapraszamy 25 lutego do Kino Fenomen ul. ks. Piotra Ściegiennego 4 w Kielcach. Rejestracja na wydarzenie na stronie www.kielcecom.pl. Udział jest bezpłatny.

MamStartup jest patronem wydarzenia

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)