Instytut Logistyki i Magazynowania, GS1 Polska zaprasza 29 czerwca 2011 do udziału w światowym MobileCom Day. MobileCom Day to platforma wymiany doświadczeń dla wszystkich przedstawicieli rynku – producentów, dystrybutorów, dostawców aplikacji i rozwiązań. To również prezentacje praktycznych rozwiązań dla konsumentów, którzy przy użyciu telefonu komórkowego mogą usprawnić swoje zakupy.

Coraz więcej konsumentów poszukuje aktualnych i rzetelnych informacji o produktach. Odpowiedzią na takie potrzeby są aplikacje mobilne, które umożliwiają zeskanowanie kodu kreskowego GS1 i sprawdzenie m.in. najniższej ceny, opinii innych użytkowników, zawartości składników odżywczych, alergenów, a także odnalezienie najbliższego sklepu, w którym dany produkt jest oferowany.

Sektor e-handlu i rozwiązań mobilnych ma olbrzymi potencjał, a Polska jest już piątym co do wielkości rynkiem sprzedaży elektronicznej w UE. - Już 18 000 firm w Polsce wykorzystuje na swoich produktach kod kreskowy GS1. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby kod kreskowy wykorzystywać także w rozwiązaniach mobilnych. Dlatego GS1 Polska  tworzy również nowe obszary zastosowania kodów kreskowych, jednocześnie integrując wokół tego tematu środowisko – twierdzi Michał Pajdak, CMO w Instytucie Logistyki i Magazynowania, GS1 Polska.

MobileCom Day rozpocznie się o 10.00 otwartym seminarium internetowym (webinar) prezentowanym przez CapGemini. Trendy rynku mobilnego przedstawi przedstawiciel Grupy Allegro, a o zaletach fotozakupów będzie przekonywała firma SAVE UP. Natomiast praktyczne wdrożenie zaprezentuje Instytut Logistyki i Magazynowania wraz z firmą Kamis SA.

Organizator - Instytut Logistyki i Magazynowania zaprasza 29 czerwca również na transmisję on-line całego spotkania, która w wideo streamingu umożliwi równoczesny odbiór obrazu wideo i prezentacji.

Udział w MobileCom Day 2011 jest bezpłatny.
Program i rejestracja:  http://www.gs1pl.org/mobilecomday2011

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)