Zamiast ginąć w cieniu Pałacu Kultury i Nauki, czy ukrywać w zaułkach krakowskiego Kazimierza, stań w ich blasku! Locativus, interaktywny przewodnik turystyczny, wprowadza nowe rozwiązanie oparte na wkładzie społeczności lokalnych w jego rozwój.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zyskujący na popularności crowdfunding (forma finansowania różnego rodzaju projektów przez społeczność) znalazł swoje zastosowanie na Locativus.com. Wykorzystując sławę zabytków i atrakcji turystycznych, umożliwia promowanie produktu lub marki w zamian za wsparcie rozwoju przewodnika.

Serwis skupia się na aktywnych turystach, pomaga w zaplanowaniu podróży i spontanicznej potrzebie uzyskania informacji o okolicy. Wykorzystując geolokalizację, przewodnik ogranicza wyświetlane artykuły do tych z najbliższego, zwiedzanego otoczenia. Dzięki Locativus.com odnalezienie ważnych punktów na turystycznej mapie Polski staje się szybsze i przyjemniejsze. Nie ma potrzeby wyposażać się w tony przewodników i map. Te treści od ręki dostępne są na ekranie smartfona. Co więcej, wszystko ograniczone do konkretów, tak aby skupić się na zwiedzaniu posiadając najważniejsze informacje.

Locativus to serwis dla podróżujących, a także dla osób działających lokalnie. Nie trzeba mieć grubego portfela, żeby wspierać ważne obiekty i zyskać prestiżowe miano fundatora publikacji opisu atrakcji. Rozwiązanie otwarte jest dla każdego, kto chce zostać skojarzonym z ważnym kulturowo miejscem.

Dostarczając turyście przydatnych wiadomości, można być pewnym, że odwdzięczy się on zaufaniem i sympatią. Aktywny udział w rozwoju przewodnika jako fundator, to możliwość promocji własnego biznesu poprzez wsparcie obszaru na którym ten funkcjonuje. - Dla właściciela firmy, na przykład lokalu gastronomicznego istniejącego w otoczeniu zabytków, dobrym rozwiązaniem jest reklama lokalu w kontekście informacji o atrakcjach. Promując okolice daje poznać własną markę - twierdzą twórcy przewodnika.

Fundatorem mogą zostać nie tylko właściciele firm. Propozycja skierowana jest także do osób prywatnych, które w zamian za wsparcie mogą pozostawić podróżnikom wiadomość od siebie. Nawiązując do fredrowskiego „jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla kup mi luby”, można sprawić sobie nietypowy prezent – zafundować światowej sławy zabytek, a dokładniej publikację jego opisu.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)