To pytanie, które postawił sobie Marcin Gieracz - autor najnowszej e-publikacji marketingowej „Ogarnąć kosmos - o marketingu i strategii. cz. I”, która właśnie ukazała się w postaci e-booka. Skierowana jest do wszystkich, dla których odkrywanie zawiłości marketingowych to wyzwanie, a budowanie strategii - to wciąż aktualizujący się proces tworzenia, na który wpływ mają zmieniające się nieustannie czynniki zewnętrzne rynku.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Z Kosmosem jest tak, jak z poznawaniem marketingu i konsumentów lub na odwrót — można odkrywać nowe „elementy”, ale nigdy tak na prawdę nie zdołamy go zgłębić całkowicie.

Wszyscy, którym wydaje się, że można „ogarnąć kosmos” - są w błędzie, bo marketing to niekończące się pasmo sukcesów i porażek - wzlotów i upadków ludzi i przedsiębiorstw. To zmienna, która ma wiele uwarunkowań. Ciężko wskazać jakiś sensowny powtarzający się wzorzec, a jeszcze ciężej przekuć rozwiązania, które przyniosły sukces w jednej firmie, na sukces innej. Oczywiście zdarzają się wyjątki od reguły, ale to tylko wyjątki.

Marketing w dzisiejszych czasach to cały świat widziany oczami Klienta. Sprzedaż to już nie transakcja „win-win”. To skomplikowany proces budowania relacji pomiędzy kupującymi a sprzedającymi i odwrotnie. Strategia to jedynie próba okiełznania czegoś, co przecież jest nieprzewidywalne i niemożliwe do przewidzenia. To ledwie przesłanki zbudowane na niepowtarzalnej historii - Marcin Gieracz.

Zapraszamy do lektury - zbioru wielu autorskich przemyśleń bazujących na 15-letnim doświadczeniu autora oraz ponad 2,5 tys. zrealizowanych godzin szkoleniowych dla Zarządów kilkudziesięciu małych, średnich i tych największych firm. Zbioru praktycznej wiedzy 
o zachowaniach i zwyczajach konsumenckich, sposobach rozwiązywania strategicznych problemów organizacji i o samej strategii w nieco bardziej pragmatyczny sposób.

Wierzę, że można spotęgować każdy biznes, ale pod warunkiem ogromnego zaangażowania i motywacji wszystkich pracowników firmy. Można sprzedać niemal wszystko, ale tylko wtedy, kiedy firma potrafi przekonać do tego swoich klientów. Prawdziwą i nieobliczalną siłą biznesu jest zrozumienie - MG

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)