Dzięki prostemu i wygodnemu interfejsowi użytkownicy aplikacji mogą wystawiać faktury i korzystać z księgowości w dowolnym miejscu i dowolnym czasie. Mogą również dodawać nowe koszty za pomocą aparatu fotograficznego telefonu i wysyłać je bezpośrednio do osobistej księgowej.

InFakt.pl zaprezentował nową aplikację ułatwiającą przedsiębiorcom fakturowanie i prowadzenie księgowości swojej firmy. Aplikacja jest już dostępna w sklepie App Store dla użytkowników urządzeń mobilnych z systemem iOS. Jeszcze w tym roku firma planuje premierę wersji przeznaczonej dla systemu Android. Co istotne, każdy, kto chce sprawdzić, jaką wygodę i oszczędność czasu oferuje księgowość mobilna, może założyć konto z poziomu aplikacji, aby za darmo testować usługi inFakt nawet przez 60 dni.

Aplikacja powstała w celu jeszcze większego ułatwienia przedsiębiorcom korzystania z nowoczesnej księgowości. Oferuje szereg funkcjonalności związanych z fakturowaniem i prowadzeniem księgowości. Można dzięki niej wystawiać i przeglądać faktury, zapisywać dane klientów oraz produktów, a także analizować przychody i wydatki firmy.

Co istotne, w prosty sposób został rozwiązany problem skanowania dokumentów kosztowych. Nowy koszt można dodać robiąc zdjęcie dokumentu aparatem fotograficznym w telefonie. Tak wykonane zdjęcie kosztu trafia bezpośrednio do osobistej księgowej klienta w celu zaksięgowania. Status rozliczenia dokumentu można śledzić z poziomu smartfona.

Oprócz tego, aplikacja umożliwia również sprawne i szybkie skontaktowanie się e-mailowo bądź telefonicznie z księgowymi inFakt. A wszystko dla wygody i oszczędności czasu przedsiębiorców.

Aplikacja mobilna inFaktu to bardzo proste, a zarazem funkcjonalne narzędzie uzupełniające tradycyjną formę korzystania z naszych usług. W dobie coraz większej mobilności przedsiębiorców, chcieliśmy sprawić, aby sprawy księgowo-rachunkowe były jeszcze prostsze i mniej angażujące. Nie trzeba już włączać komputera, by korzystać z najważniejszych funkcji inFakt.pl oraz posiadać skanera, by przesłać do nas fakturę. Wystarczy tylko smartfon i aplikacja. W dowolnym momencie, 1 w którym mamy dokument kosztowy w ręce, możemy zrobić mu zdjęcie. Dzięki temu zbieranie dokumentów nie jest czasochłonne, dzieje się jakby przy okazji. To kolejny krok w rozwoju narzędzi inFakt.pl związany z hasłem „simplicity”. Upraszczanie życia przedsiębiorcom jest naszą myślą przewodnią – mówi Wiktor Sarota, prezes inFakt.pl.

W zależności od potrzeb danego przedsiębiorcy aplikacja mobilna udostępnia różne funkcjonalności inFakt.pl. Użytkownicy Programu do Fakturowania mogą za jej pośrednictwem wystawiać nowe faktury i przeglądać dokumenty wystawione wcześniej. Osoby korzystające z Programu do Księgowości mają zaś dostęp do modułu księgowości i przeglądania kosztów. Wspomniana funkcja wykonywania zdjęć kosztów jest dedykowana klientom Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego. Użytkownicy nieposiadający dotąd konta w inFakt również mogą skorzystać z aplikacji. Dzięki niej można założyć konto inFakt.pl i za darmo testować usługi.

Najciekawsze funkcje nowej aplikacji udostępniamy użytkownikom Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego inFaktu, które można testować do 60 dni za darmo. Pozostali użytkownicy chcący uzyskać dostęp do interesującej ich funkcji będą mogli zamówić usługę OBR z poziomu aplikacji. Mamy nadzieję, że wszystkim spodoba się wygląd i działanie aplikacji księgowej inFaktu. Oczywiście pozostajemy otwarci na wszelkie sugestie odbiorców, które weźmiemy pod uwagę przy aktualizacjach. Tymczasem już teraz zapraszamy do App Store, a w przyszłości również do Google Play, po wersję na Androida – dodaje Wiktor Sarota, prezes inFakt.pl.

Aplikację można pobrać z App Store pod tym linkiem: https://itunes.apple.com/pl/app/infakt- fakturowanie-i-ksiegowosc/id875266244?mt=8

źródło: informacja prasowa


Komentarze (0)