Hash.fm jest pierwszą platformą porządkującą wiedzę na temat digital influencers. Projekt Konrada Traczyka przynosi korzyści zarówno twórcom internetowym, jak i reklamodawcom.

Cała przygoda z Hash.fm zaczęła się od mojej osobistej fascynacji zjawiskiem digital influencers, wspartej wieloletnim doświadczeniem pracy w social media – wyjaśnia Konrad Traczyk, pomysłodawca Hash.fm. Paradoksalna wręcz była sytuacja, w której zainteresowanie mediów oraz reklamodawców blogerami i youtuberami zaczynało ocierać się o gorączkę, a rynek nie dysponował jakimikolwiek danymi na temat tego zjawiska – dodaje Traczyk.

Hash.fm to start-up, który powstał z myślą o blogerach, youtuberach i innych osobowościach internetowych. Ma skrócić drogę pomiędzy twórcami a reklamodawcami. Hash.fm porządkując wiedzę o działaniach tzw. digital influencers spełnia funkcję usystematyzowanego portfolio. W jednym miejscu zbiera, analizuje i prezentuje dotychczas trudno dostępne informacje. Sprawia, że stają się łatwo osiągalne dla potencjalnych partnerów biznesowych.

Wszyscy twórcy posiadający followersów, subskrybentów, fanów czy haterów są internetowymi liderami opinii. Inspirują, poruszają, wywołują dyskusje niezależnie od tego, gdzie się pojawiają, na blogu, Facebooku, YouTubie, Twitterze, Instagramie czy w innym kanale Social Media. Rejestrując się na platformie mają możliwość podpięcia wszystkich swoich aktywności social mediowych w jednym miejscu. Na ich bazie tworzone są ujednolicone zestawienia danych takich jak: zasięg, zaangażowanie i aktywności influencera. Jest to ciekawy materiał nie tylko dla samego blogera czy youtubera, ale też dla reklamodawców. Pokazuje realne wartości, jakie może dla biznesu przynieść współpraca z internetowym liderem opinii.

W perspektywie najbliższych miesięcy Hash.fm otworzy dostęp przedstawicielom biznesu. Z takich zestawień będą mogły korzystać domy mediowe, agencje reklamowe, socialowe, digitalowe, wydawcy internetowi czy marketerzy. Narzędzie powinno znaleźć sprzymierzeńców wśród każdego, zajmującego się wizerunkiem produktów i marek. Traczyk tłumaczy, jestem przekonany o tym, że pod względem zasięgowym, nie wspominając nawet o wywoływanym zaangażowaniu, internetowi liderzy opinii przewyższają niejeden duży podmiot na rynku internetowym. Naszą misją jest to udowodnić.

W ciągu 24 h od publikacji Hash.fm, na platformie zarejestrowało się już ponad 350 twórców internetowych, a liczba wciąż wzrasta.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)