Na polski rynek zakupów internetowych wchodzi FairSquare.com – społecznościowa platforma sprzedaży, będąca odpowiednikiem Allegro, ale dla oferentów usług i ofert last minute. Projekt testowany był w Stanach Zjednoczonych. Czy pomysłodawcom nowego startupu uda się powtórzyć sukces Allegro?

FairSquare.com to nowy model biznesowy skierowany do tych, którzy są fair i oczekują realnych zwrotów ze sprzedaży online. Podobnie jak zakupowy gigant Allegro, platforma oferuje narzędzia, dzięki którym sprzedający sami będą mogli zamieszczać oferty, decydować o wszystkich parametrach, w tym o wysokości rabatu lub czasie ich trwania. Dla przedsiębiorców oznacza to tanie i wygodne rozwiązanie, będące potężnym kanałem sprzedaży i realnych dochodów. Klienci z kolei otrzymają dostęp do promocyjnych, ale pełnowartościowych ofert.

Zakupy dokonywane są przez zarejestrowanych użytkowników platformy. Dzięki indywidualnym profilom i funkcjom społecznościowym serwisu użytkownicy będą mogli komunikować się ze sobą oraz z oferentami, wystawiać im opinie i oceny, a nawet blokować nieuczciwe praktyki. Takie rozwiązanie ma zapewnić społeczności serwisu FairSquare gwarancję zakupu pełnowartościowych produktów i usług, które będą w pełni odpowiadały ich wymaganiom. Konta użytkowników także informacja dla oferenta – dzięki której dowie się, kto u niego kupuje. Wszystkie przeprowadzone transakcje zbierane są w przejrzyste statystyki – w ten sposób przedsiębiorca uzyskuje pełną kontrolę nad sprzedażą. Można również budować lojalność wśród swoich najlepszych klientów, wystawiając limitowane oferty widoczne wyłącznie dla nich. To doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy nie posiadają własnej strony internetowej, ale chcieliby samodzielnie zarządzać sprzedażą w sieci.

Już teraz oferenci mogą rejestrować się w serwisie. Pełne uruchomienie FairSquare.com i otwarcie na klientów zaplanowane jest pod koniec czerwca bieżącego roku.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)