Ruszyła nowa marka okazje.info.pl

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Synergia porównywarki cen i serwisu rabatowego – na taki ruch nie zdecydował się jeszcze nikt z polskiej branży e-commerce. Grupa Okazje właśnie uruchomiła narzędzie Kupony Rabatowe, które wspierać będzie nowa marka firmy – serwis Rabatuj.pl

Synergia porównywarki cen i serwisu rabatowego – na taki ruch nie zdecydował się jeszcze nikt z polskiej branży e-commerce. Grupa Okazje właśnie uruchomiła narzędzie Kupony Rabatowe, które wspierać będzie nowa marka firmy – serwis Rabatuj.pl

Internauci są niezwykle wymagający – w sieci wszystko ma być oszczędne, intuicyjne i szybkie. Kolejnej próby wyjścia naprzeciw ich oczekiwaniom podjęła się Grupa Okazje – do swojej porównywarki cen wprowadziła narzędzie Kupony Rabatowe. Ruszył również wspomagający tę usługę – serwis Rabatuj.pl

Kupony Rabatowe to agregator unikalnych zniżek, promocji, darmowych dostaw i innych tego typu form wspierających sprzedaż e-sklepów, które z nami współpracują. Jej nieodłączną częścią jest serwis Rabatuj.pl – kolejna funkcjonalność, w ramach naszej porównywarki cen, ułatwiająca internaucie odnalezienie sklepu, który zaproponuje mu najlepszą ofertę poszukiwanego produktu – mówi Wojciech Karwowski, Sales Director Okazje.info.

Unikalność tego projektu polega na tym, iż powstała w efekcie bezpośredniej współpracy z e-sklepami, bo jak pokazało doświadczenie Grupy Okazje, sklepy internetowe mają mnóstwo pomysłów na atrakcyjne promowanie swojego asortymentu. Nowe narzędzie daje im więcej możliwości w tym zakresie.

W Internecie istnieje już wiele serwisów rabatowych. Rabatuj.pl różni się od nich tym, że został stworzony przez specjalistów drugiej obecnie porównywarki cen w Polsce*, która przez ostatnich siedem lat zdobyła zaufanie ponad 6 milionów użytkowników. – To daje nam duży kredyt zaufania na starcie i podstawy, by wierzyć w duże zainteresowanie projektem. Nowy serwis ma na celu dostarczenie naszym użytkownikom za pomocą rabatów dodatkowych oszczędności przy zakupach w Internecie. Chcemy kupującym pomagać kupować, a sprzedającym – sprzedawać. Kupony rabatowe świetnie wpisują się w strategię rozwoju projektów Grupy Okazje – podsumowuje prezes firmy, Piotr Broniarczyk.