Spółka, która rozpoczęła swoją działalność w 2008 roku planuje wejście na rynek New Connect w trzecim kwartale 2011 roku. Pozyskane w ten sposób środki będą przeznaczone na dalszy, dynamiczny rozwój firmy.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Bezokularow.pl prowadzi sprzedaż soczewek kontaktowych i związanych z nimi akcesoriów  przez Internet. W chwili obecnej spółka otwiera sieć sklepów stacjonarnych w największych galeriach handlowych w Polsce Centralnej. Firma zdecydowała się również wprowadzić do sprzedaży własną markę płynów pielęgnacyjnych do soczewek Eyelove Comfort. Spółka jest rentowna i osiąga dynamiczne wzrosty sprzedaży.

Rynek soczewek kontaktowych w Polsce jest bardzo rozdrobniony, ale jego wartość wynosi ok.200 mln złotych rocznie. Według danych producentów 60-70% sprzedaży odbywa się poza Internetem. Sam rynek soczewek rośnie ok. 20% rocznie. Do końca bieżącego roku Bezokularów.pl planuje podwoić swoje przychody oraz uruchomić kilka nowych punktów sprzedaży w dużych miastach Polski.

Celem samej emisji jest pozyskanie funduszy na rozbudowę sieci sklepów stacjonarnych w większych miastach Polski, promocję nowych marek własnych oraz uruchomienie sklepów za granicą. Od 2010 roku Bezokularow.pl posiada inwestora finansowego - fundusz inwestycyjny venture capital- Xevin Investments oraz inwestora technologicznego Red Sky Sp. z o.o.

- Bezokularow.pl jest rentownym, dobrze rozwijającym się portalem. Naszą wizją jako inwestora jest, aby sukces portalu i doświadczenie kadry zarządzającej wykorzystać mocno w tworzeniu on-linowych sklepów zagranicznych oraz budowy sieci sklepów stacjonarnych w centrach handlowych. Pieniądze z nowej emisji pozwolą na bardzo szybkie zajęcie dobrej pozycji na rozdrobnionym rynku i przełożą się na pewno na przyszłą wycenę całej spółki Bezokularow.pl – skomentował Radosław Czyrko Partner Zarządzający w Xevin Investments.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)