... ... ...

foodpanda przejmuje rosyjski Delivery Club

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

23-06-2014

Informacja prasowa

foodpanda, światowy lider zamówień jedzenia online, ogłosiła w ubiegłym tygodniu przejęcie rosyjskiej platformy do zamawiania jedzenia Delivery Club. Z połączenia dwóch firm powstanie największa platforma do zamawiania jedzenia w Rosji.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Dzięki przejęciu, rosyjski oddział foodpandy umożliwia najszerszy dostęp do oferty ponad 2,500 restauracji partnerskich, z których można zamówić posiłki za pośrednictwem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Po przejęciu Delivery Club staniemy się liderem zamówień jedzenia online w Rosji, obsługując Klientów w całym regionie Wspólnoty Niepodległych Państw – skomentował Ralf Wenzel, współzałożyciel i globalny dyrektor zarządzający foodpanda.

Delivery Club (delivery-club.ru) został założony w 2009 roku, a jego usługi dostępne są wyłącznie na rynku rosyjskim (na chwilę obecną usługa dostępna jest w 18 miastach), podczas gdy foodpanda (www.foodpanda.ru) jest marką globalną działającą na ponad 40 rynkach. Delivery Club jest prawdziwym prekursorem na rynku zamówień jedzenia online w Rosji. Na przestrzeni lat zbudował pokaźną bazę Klientów i produktów. Jesteśmy podekscytowani faktem podpisaniem umowy z serwisem foodpanda, dzięki której wzniesiemy naszą usługę na wyższy poziom – powiedziała Anna Shkirina, dyrektor zarządzający Delivery Club.

Przejęcie Delivery Club to kolejny krok w osiągnięciu naszego celu, jakim jest pozycja lidera na 40 rynkach, które obsługujemy i zapewnienia najwygodniejszego sposobu zamawiania jedzenia, niezależnie od tego gdzie obecnie przebywa nasz Klient. – podsumował Piotr Łagowski, dyrektor generalny foodpanda na rynkach CEE.

W ostatnim czasie serwis foodpanda otrzymał nagrodę dla najszybciej rozwijającego się startupu w kategorii e-commerce w konkursie Europas 2014. Przejęcie tak dużego gracza, jakim jest Delivery Club, jest kolejnym etapem w światowej ekspansji serwisu.

Komentarze (0)