... ... ...

PizzaPortal.pl na wyciągnięcie ręki

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

24-06-2014

Informacja prasowa

Na świecie żyje 70 mln niesłyszących, a w Polsce jest ich blisko pół miliona. To dla nich stworzona została darmowa usługa tłumacza języka migowego zaprojektowana przez Migam.org. Jedną z pierwszych firm wykorzystujących technologię do obsługi osób Głuchych został serwis Pizzaportal.pl.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Pod koniec marca 2014 roku na PizzaPortal.pl uruchomiona została nowa forma wsparcia klienta skierowana dla osób niesłyszących – videochat. Z tej okazji powstał także materiał video „PizzaPortal.pl na wyciągnięcie ręki”, mający na celu pokazanie funkcjonowania nowego systemu w kontekście obsługi klienta.

Założeniem serwisu PizzaPortal.pl jest proste, szybkie i wygodne zamówienie jedzenia dla wszystkich. Kiedy spotkaliśmy Migam.org wiedzieliśmy, że idealnie wpisują się do naszego założenia, a obsługa osób Głuchych będzie niezbędną, by spełnić naszą ideę. Coraz więcej zapytań było ze strony ludzi niesłyszących, jak skontaktować się mogą z naszym portalem. Mieliśmy czat, kontakt mailowy czy social media, ale nadal czegoś brakowało. Videochat stał się najbardziej trafionym rozwiązaniem, aby ułatwić ludziom niesłyszącym kontakt z naszym portalem – komentuje Lech Kaniuk, założyciel PizzaPortal.pl

Choć problem osób Głuchych jest powszechny, rynek dedykowanych im usług nadal jest bardzo ubogi. Dużą trudnością w codziennym funkcjonowaniu osób niesłyszących jest m.in. telefoniczna obsługa klienta w firmach i instytucjach. Tłumacz języka migowego ma na celu zlikwidowanie wszelkich barier pomiędzy konsultantem a klientem. 

W styczniu 2014 roku uruchomiliśmy videochat i od tej pory obsłużyliśmy już ponad 1000 połączeń. Patrząc na stan polskich firm pod względem komunikacji z niesłyszącymi, cieszymy się, że firmy prywatne, takie jak PizzaPortal.pl, coraz bardziej zauważają potrzeby Głuchych – dodaje Sławek Łuczywek, dyrektor Migam.org

Komentarze (0)