Po wizytę lekarską do Internetu

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Krajowe Centrum Pacjenta to innowacyjny projekt, który umożliwia pacjentom znalezienie lekarza w swoim regionie, przeczytanie o nim opinii oraz rezerwację wizyty przez Internet. Lekarzom oferuje nowoczesne narzędzie do obsługi wizyt i pacjentów. Jak zapewniają twórcy portalu – to dopiero początek nowej jakości dostępu do opieki medycznej w Polsce.

W czym pomoże Pacjentom?

Przede wszystkim w łatwiejszym i szybszym dostępie do usług medycznych. Pacjenci znajdą lekarza według wielu kryteriów takich jak specjalizacja, miasto oraz dzielnica. Sprecyzują również czy istotna jest dla nich opinia innych pacjentów o lekarzu, koszt wykonywanych usług, czy też najbliższy dostępny termin wizyty.

Po wejściu na profil specjalisty dowiedzą się o jego doświadczeniu i miejscach przyjęć, przeczytają napisane przez innych pacjentów opinie oraz zarezerwują wizytę u wybranego lekarza przez Internet, przez całą dobę – bez czasochłonnych rezerwacji telefonicznych.

Przed konsultacją z lekarzem, system wyśle przypomnienie SMS do pacjenta o nadchodzącej wizycie. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że blisko co drugi pacjent zapomina o wcześniej umówionym terminie. Krajowe Centrum Pacjenta to szansa na inne – lepsze doświadczenia, związane z dostępem do opieki medycznej w Polsce.

W czym pomoże Lekarzom?

Portal KCP.PL pomoże lekarzom w prowadzeniu gabinetu w nowoczesny i prosty sposób. Specjaliści otrzymują darmowe narzędzie do zarządzania wizytami i obsługi pacjentów. Lekarze uzupełniając swoje dane tworzą profil – indywidualną stronę internetową, która będzie ich profesjonalną wizytówką w Internecie.

Sercem systemu jest internetowy Terminarz Wizyt, dzięki któremu lekarz ustali wolne terminy dla swoich pacjentów. Ograniczy to czas potrzebny na obsługę wizyt i ich rejestrację w tradycyjny sposób.

Krajowe Centrum Pacjenta łączy nowoczesny system zarządzania gabinetem ze skuteczną reklamą usług lekarzy w Internecie – całkowicie bezpłatnie. Jest to element, który wyróżnia ten projekt na tle istniejących rozwiązań w sieci.

To lekarze decydują z jakich możliwości portalu chcą korzystać. Wierzymy, że większość lekarzy skorzysta nie tylko z darmowej promocji swoich usług w Internecie, ale również z Internetowego Terminarza Wizyt, który usprawni dotychczasową rezerwację wizyt w gabinetach.

Jeden portal dla Pacjentów i Lekarzy

Ta nowoczesna i kompleksowa platforma połączy lekarzy i pacjentów w jednym miejscu. Po rejestracji wizyty, zarówno pacjent jak i lekarz mogą skontaktować się ze sobą w celu np.  przeprowadzenia wstępnego wywiadu lekarskiego. Specjalista po zakończonej konsultacji będzie mógł uzupełnić Kartę Zdrowia Pacjenta na jego internetowym koncie.

Mniej formalności, papierowych dokumentów i telefonicznych rozmów to główne zalety korzystania z portalu, zarówno dla pacjentów jak i lekarzy.

Czym możemy się pochwalić?

W ciągu 3 pierwszych tygodni od premiery portalu, która miała miejsce w połowie lipca, zanotowaliśmy oglądalność ponad 30 000 unikalnych użytkowników. 95% tych odwiedzin to wizyty z wyszukiwania organicznego. Ten bardzo dobry wynik został osiągnięty jeszcze przed rozpoczęciem oficjalnej akcji marketingowej.

Do końca roku 2014 zamierzamy osiągnąć oglądalność 250 tys. unikalnych użytkowników odwiedzających nas miesięcznie.

Dalsze plany na rozwój

W związku z rosnącą popularnością urządzeń mobilnych, twórcy portalu chcą udostępnić w najbliższym czasie mobilną wersję strony internetowej oraz aplikacje na Androida, iOS i Windows Phone.

Chcemy dotrzeć do jak największej grupy lekarzy, oferując im kompleksowy i bezpłatny system, a co za tym idzie dać pacjentom możliwość rezerwacji wizyt online u większej liczby lekarzy.

Trwają prace nad rozwojem algorytmu wyszukiwania lekarzy, w celu zwiększenia trafnoścwyświetlanych wyników.

Trwają również ostatnie prace nad elementem strony, który pozwoli na szybszy rozwój usługi. Do czasu zakończenia prac pomysł pozostanie tajemnicą.