Krakowska spółka poinformowała, że zakończyła prace nad nowym produktem wykorzystującym technologie Bluetooth Low Energy. „Wieczny beacon”, opracowany przez HGI ma zrewolucjonizować urządzenia z technologią BLE, poprzez szerokie wykorzystanie energii słonecznej/świetlnej w zarządzaniu energią. 

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Synerise Eternal Beacon to druga generacja urządzeń przygotowanych przez spółkę. Pierwsza ma już swoje komercyjne wdrożenia (m.in. muzeum MOCAK w Krakowie). Nowy beacon może zostać wykorzystany zarówno w przestrzeniach otwartych jak i zamkniętych, dzięki specjalistycznym układom pozwalającym pozyskiwać energie również ze sztucznego oświetlenia (Indoor Solar/Light Energy).

HG Intelligence S.A. kończy pracę nad publiczną implementacją platformy Synerise w sieciach Gino Rossi S.A. oraz Simple Creative Products, a także inwestuje m.in. w technologie wykorzystywane na rynku motoryzacyjnym, gdzie pierwszą innowacją jest kompleksowy produkt dla kierowców forDrivers, wykorzystujący grywalizację. Spółka przewiduje również inwestycje w mobilne systemy płatności, gdzie technologia BLE ma szerokie zastosowania.

Synerise jest pierwszym produktem HGI S.A. wykorzystujących technologię Bluetooth Low Energy, pozwalającym usprawnić obsługę programów lojalnościowych, poprawić komunikację z klientami, szybciej realizować transakcje w salonach firmowych, obsługiwać reklamacje, dystrybuować wiedzę o aktualnych promocjach i zniżkach, uzyskiwać informacje o dostępności produktów w salonach, bez konieczności bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą. Platforma jest systemem klasy Revenue Performance Management.

Komentarze (0)