Nowe ujęcie zakupów grupowych – Frupi.pl

Dodane:

Marcin Małecki, MamStartup Marcin Małecki

Udostępnij:

Pojawił się serwis frupi.pl, którego oferta bogatsza jest o nowe funkcjonalności i kategorie. Na stronie poza kuponami zniżkowymi na usługi dla miast (kosmetyka, spa, restauracje, rozrywka) znaleźć można oferty sklepów internetowych.

Jednym z najprężniej rozwijających się trendów biznesowych ostatnich miesięcy stały się zakupy grupowe.


W internecie znaleźć można już kilkadziesiąt firm oferujących usługę sprzedaży kuponów zniżkowych, pozwalających na oszczędność nawet 80 % wartości produktu bądź usługi. Jedynym wymogiem jest zakupienie oferty przez minimalną (określoną) liczbę osób, co dzięki atrakcyjnej cenie jest niemal pewne. Pojawiły się także witryny przedstawiające oferty z kilku, a nawet kilkunastu serwisów, co świadczy o ogromnej ich popularności.

Jak zaobserwować to można w każdym segmencie rynku, wraz z rosnącą popularnością wśród Klientów, następuje rozwój. Nowe rozwiązania są najlepszym sposobem na przebicie się przez konkurencję.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rozwoju tego rynku pojawił się serwis FRUPI.PL, którego oferta bogatsza jest o nowe funkcjonalności i kategorie. Na stronie poza kuponami zniżkowymi na usługi dla miast ( kosmetyka, spa, restauracje, rozrywka) znaleźć można oferty sklepów internetowych. Frupi.pl proponuje kupony na odzież, artykuły biurowe, gry, wyposażenie domu czy ogrodu a nawet zniżki na kursy i szkolenia czy CV na zamówienie. Niewątpliwie brakowało tego typu produktów w koncepcji zakupów grupowych, a ich pojawienie się może spotkać się z dużym entuzjazmem Klientów. Oferty te będą dostępne dla wszystkich 19 miast. Frupi oferując produkty z tak szerokiej gamy daje możliwość reklamy serwisom z różnych branży.Tutaj nowością jest także zwiększenie kręgu odbiorców, gdyż oferty skierowane są nie tylko do Klientów indywidualnych, ale także biznesowych, którzy doczekali się indywidualnej kategorii.

Innowacja w pełnym wymiarze

Interesujący jest także, nieszablonowy wygląd serwisu. Witrynę „prowadzi” chytry lisek,który wykorzystując swój spryt wyszukuje ciekawe oferty, co z pewnością przykuje uwagę grupy korzystającej z zakupów grupowych.Przyjazna postać ma duże szanse zyskania sympatii, a przez to zainteresowania Klientów.

Ponadto, udoskonalenie serwisu zauważyć można w proponowanym programie lojalnościowym „Nagrody za spryt”, gdzie użytkownicy otrzymują punkty za każdy dokonany zakup. Po zgromadzeniu określonej ich ilości mogą wymieniać je na nagrody.

Czy będzie to przełom na rynku zakupów grupowych?

Nie od dziś wiadomo, że zakupy online cieszą się ogromną popularnością . Sklepy internetowe są odwiedzane częściej niż centra handlowe, choćby ze względu na wygodę i dostępność dużo większej gamy produktów.

Ponadto, dla przedsiębiorcy jest to rynek bardziej przyjazny , gdyż prowadzenie biznesu w internecie stanowi mniejsze ryzyko. Według specjalistów do spraw marketingu internetowego spółki Nestia Media Group, która obsługuje serwis Frupi, innowacyjne podejście w tej dziedzinie może spowodować przełom na rynku zakupów grupowych, a także stać się ciekawą alternatywą w reklamie sklepów internetowych.

źródło: informacja prasowa