Nowy portal multishoper.com pozwala, by Internauta w jednym miejscu mógł słuchać muzyki, czytać artykuły, czatować oraz robić zakupy. Podstawowym założeniem twórców było stworzenie w internecie miejsca dla klientów, dystrybutorów i producentów jednocześnie. Ma to pozwolić klientowi znaleźć nowe marki i produkty, a dostawcom obniżyć koszty dotarcia do niego.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Portal z założenia ma ułatwiać komunikację sklepów i producentów z klientami. Do tego celu twórcy przygotowali szereg narzędzi. Można dodawać artykuły, prowadzić grupy dyskusyjne związane z branżą lub konkretnie z marką/sklepem. Dodać swoje produkty do działu sklepy lub założyć profesjonalny profil marki.

W dziale marek wszystkie firmy są tak samo widoczne – te dobrze znane, jak i te mniej. Pozwala to odszukać nowego producenta w wybranej kategorii i łatwo, szybko się zapoznać z jego asortymentem. W profilu marki (chwilowo opcja ta jest w przebudowie – może być niedostępna) możemy zaprezentować ideologię swojej firmy, pokazać czym się zajmujemy. Użytkownicy znajdą tu informacje o marce, aktywności z portali społecznościowych oraz Youtube, link do artykułów o marce, mapę dystrybutorów, katalog produktów, promocje, link do grupy dyskusyjnej oraz produkty ze współpracujących z marką sklepów.

Dodatkową możliwością przyciągania nowych dystrybutorów przygotowaną specjalnie dla producentów są paczki produktowe. Są to przygotowywane przez zespół Multishopera pakiety zawierające cały asortyment producenta (każdy produkt ze zdjęciem, opisem i cechami), które jednym kliknięciem można później zaimportować do sklepu internetowego. Paczki takie producent może wedle własnego uznania udostępniać sklepom internetowym lub stacjonarnym dystrybutorom chcącym wejść na nowy rynek. Dzięki nim oferta producenta w internecie będzie pełniejsza. Rzadko który sklep internetowy posiada pełny asortyment swoich dostawców.

Najważniejszą rzeczą dla zespołu Multishopera nie jest pozycja w Google lub ilość wejść, ale to, żeby użytkownik mógł przyjemnie spędzać czas na stronie. Mógł czytać artykuły, słuchać muzyki, poznawać nowe marki, czatować, przeglądać zdjęcia z klubów, znaleźć na mapie firmy i sklepy w okolicy lub zrobić zakupy. 

Komentarze (0)