Z początkiem lipca 2011 roku wystartował projekt poświęcony rynkowi sztuki – Portal Rynek-Sztuki.pl. Celem projektu jest przybliżenie specyfiki polskiego i światowego rynku sztuki oraz przekonanie do tej formy inwestowania kapitału.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Portal Rynek-Sztuki.pl stawia sobie za cel charakterystykę polskiego i światowego rynku sztuki, podejmuje próbę zidentyfikowania aktualnych trendów i tendencji rynkowych oraz prezentuje całe spektrum twórczości artystycznej.

- To dobry czas na inwestowanie w sztukę. W ostatnim czasie dzieła sztuki cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem - nie tylko kolekcjonerów, ale przede wszystkim inwestorów. Udało nam się zaprosić do współpracy galerie i domy aukcyjne z całej Polski – mówi Anna Niemczycka, dyrektor generalna MediaWork Agencji Komunikacji Medialnej, która jest wydawcą serwisu.

Treść portalu została pogrupowana w pięć dużych działów: Aukcje, Inwestowanie w sztukę, Kolekcje, Poradnik Kolekcjonera oraz Sztuka w Polsce. Twórcy serwisu zapowiadają dynamiczny rozwój poprze wzbogacanie go o nowe sekcje, funkcjonalności oraz współpracę z polskimi i zagranicznymi partnerami.

- Współczesny rynek sztuki to nie tylko Nowy Jork i Londyn – to także Bliski, Środkowy i Daleki Wschód. Na świecie sztuka jest liczącą się częścią procesu inwestycyjnego a otaczanie się nią na co dzień, inwestowanie w sztukę to styl życia bogacących się, wolnych społeczeństw. Rozwój krajowego rynku sztuki to proces, którego nie da się zatrzymać – dodaje dyrektor generalna MediaWork.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)