Od kilku tygodni trwa współpraca sieci afiliacyjnej NetSales, należącej do Cube Group, z Answear.com. Sklep zwyciężył w plebiscycie Modne Kreacje Warsaw Fashion Street 2011 w kategorii najlepszy Sklep Modowy.

Współpraca rozpoczęta w drugiej połowie czerwca skupia się wokół wspierania akcji sprzedażowej Answear.com oraz lead generation, poprzez m.in. konkursy internetowe. Agencja Cube Group, do której należy sieć NetSales, odpowiada za tworzenie kreacji do większości akcji. Działania obejmują serwisy modowe, plotkarskie, blogi szafiarskie, sieci społecznościowe i inne zgodne z grupą docelową Answear.com

Justyna Dziegieć, odpowiedzialna za marketing answear.com mówi: „Doświadczenie na rynku odzieżowym, najwyższe standardy, sprawność w działaniu, ale przede wszystkim chęć podejmowania dużych wyzwań – pierwsze tygodnie pokazują, że to nie tylko doskonały PR. Afiliacyjna poprzeczka została ustawiona przez NetSales bardzo wysoko.

NetSales zdobywa kolejnych klientów z sektora odzieżowego, co podsumowuje Marcin Michalski, Dyrektor Zarządzający siecią: „Cieszymy się z kredytu zaufania jakim obdarzył nas Answear.com, ponieważ świadczy to o umocnieniu naszej pozycji w marketingu marek odzieżowych i konsekwentnym rozwoju naszych kompetencji na tym polu. Możemy się pochwalić w tej chwili największą bazą stron kobiecych oraz modowych a także szafiarek w Polsce. Widzimy bardzo dużo zainteresowanie kampanią tej marki wśród naszych wydawców z uwagi na unikalny koncept oraz produkty, które często nie są dostępne na polskim rynku”.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)