... ... ...

Kreatywna agencja eCommerce Ideacto dzieli się dobrymi praktykami z realizacji projektów internetowych

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

03-02-2015

Informacja prasowa

Kreatywna agencja eCommerce Ideacto udostępnia w Internecie Biblię Jakości. Pod nazwą publikacji kryją się checklisty – know-how agencji w zarządzaniu projektami internetowymi.

Checklisty pierwotnie były dokumentem wewnętrznym Ideacto, powstałym w oparciu o bieżącą pracę pracowników agencji. Stosowane na co dzień umożliwiają zespołowi sprawne zarządzanie projektami.

Wiemy, jak bardzo checklisty przydają się w życiu codziennym – mówi Marcin Cichoń, Dyrektor operacyjny Ideacto – Korzystamy z nich podczas zakupów czy organizacji rodzinnych wydarzeń. Tak samo dobrze sprawdzają się one w naszej pracy. Dzięki kontroli każdego etapu projektu, możemy skuteczniej monitorować swoje działania. Checklisty zdecydowanie ułatwiają organizację zadań. Przede wszystkim jednak pozwalają nam na utrzymywanie zawsze wysokiej jakości usług.

Stworzone przez Ideacto checklisty odnoszą się do każdego etapu budowania serwisu internetowego. Znajdziemy wśród nich spis działań przewidzianych dla uruchomienia projektu, projektowania funkcjonalnego, kreacji graficznych, wdrożenia technologicznego oraz zamknięcia projektu. Publikację uzupełniają wytyczne do zadań SEO oraz przygotowania do analizy danych z Google Analitycs.

Skompletowane w ramach Biblii Jakości checklisty są już dostępne w sieci. Jak wskazuje nazwa publikacji, ma być on wyznacznikiem dobrych praktyk w zarządzaniu projektami, które gwarantują terminowe osiągniecie założonych celów. Pomysł na publikację checklist zrodził się po jednym z wydarzeń edukacyjnych organizowanych przez agencję. Podczas Akademii Ideacto poświęconej zarządzaniu projektami internetowymi, poruszony został właśnie temat checklist. Wzbudził on duże zainteresowanie uczestników. Na koniec wydarzenia wielu z nich prosiło nas o udostępnienie tych dokumentów – wyjaśnia Marcin Cichoń – To przekonało nas do tego, że warto dzielić się szerzej naszą wiedzą i doświadczeniem.

Publikacja Ideacto dedykowana jest wszystkim osobom związanym z prowadzeniem biznesu w sieci, a także tym, którzy interesują się zagadnieniami zarządzania projektami internetowymi.

Swoim patronatem akcję wspierają: Marketer+, Nowy Marketing, Mamstartup.pl, Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska, Mensis.pl, Sprawny Marketing.

Biblię Jakości oraz szczegółowe informacje można znaleźć na checklisty.ideacto.pl

Komentarze (0)