... ... ...

Rośnie zainteresowanie dwukierunkowymi kampaniami SMS

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

04-03-2015

Informacja prasowa

Masowa wysyłka SMS najczęściej kojarzy się z jednokierunkowym przekazywaniem komunikatów o różnej treści do szerokiej grupy odbiorców. Inaczej sytuacja wygląda w komunikacji SMS między użytkownikami, gdzie wiadomości tekstowe często wykorzystywane są do prowadzenia dyskusji.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

fot. kaboompics.com

Oferowane przez firmę Infobip rozwiązanie 2-Way SMS Messaging pozwala wykorzystać dwukierunkowy potencjał krótkich wiadomości tekstowych i zwiększyć zaangażowanie klientów w kampanie SMS. Usługa, dostępna już w ponad 40 krajach na świecie, w Polsce cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

Usługa 2-way SMS Messaging realizowana jest dzięki wykorzystaniu dedykowanego numeru telefonu, za pośrednictwem którego prowadzone są kampanie marketingu SMS. Odbiorcy mogą otrzymywać z takiego numeru wiadomości tekstowe związane z np. akcjami społecznymi, specjalnymi ofertami oraz programami lojalnościowymi. Jakościowa zmiana w komunikacji polega na tym, że adresaci mogą odpowiedzieć na otrzymane SMS-y, co otwiera możliwość organizowania np. konkursów, quizów i ankiet.

2-way SMS Messaging sprawdza się również w zabezpieczaniu dostępu do danych w serwisach online. Za pośrednictwem tej usługi realizowane jest dwustopniowe uwierzytelnianie (2-Factor Authentication), łączące w sobie element, który użytkownik zna (hasło) z elementem, który posiada (telefon, który pozwala generować jednorazowe hasło PIN). Taki sposób uwierzytelniania dostępu zaczynają wdrażać np. dostawcy przestrzeni dyskowych (np. Dropbox) oraz portale społecznościowe, aby chronić dane użytkowników.

2-way SMS Messaging to usługa, która zwiększa zaangażowanie klientów w kampanie marketingowe i społeczne. Mieliśmy już przykłady firm, które np. oferowały kupony promocyjne i nagrody do rozlosowania wśród osób, które odpowiedziały na SMS. Usługa ta świetnie sprawdza się również, jako skuteczne narzędzie do prowadzenia kampanii ankietowych, które zapewniają firmom łatwe i szybkie pozyskiwanie informacji bezpośrednio od swoich klientów. Obserwujemy duże zainteresowanie tą usługą w Polsce. Coraz więcej firm dostrzega potencjał SMS-ów w zapewnianiu swoim klientom informacji, o które klient prosi bezpośrednio, w momencie, gdy są one potrzebne – np. informacji o saldzie, punktach lojalnościowych, pogodzie, sytuacji na drogach albo aktualności dotyczących marki - powiedział Marcin Papiński, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w firmie Infobip.

Każdą kampanią SMS-ową 2-Way można zarządzać przy użyciu narzędzi oferowanych przez Infobip – m.in. krótkich kodów oraz numerów wirtualnych. Zależnie od potrzeb wysyłki mogą być prowadzone z tego samego numeru telefonu dla różnych projektów marketingu SMS lub oddzielnie z numerów dedykowanych poszczególnym kampaniom. Proces wysyłki jest zautomatyzowany i może być w łatwy sposób konfigurowany. W treści SMS-ów mogą znajdować się znaki diakrytyczne, dzięki czemu wszystkie litery, słowa i symbole w każdej wiadomości wyświetlają się poprawnie. Komunikaty złożone z kilku SMS-ów łączone są w jedną wiadomość tekstową.

Komentarze (0)