... ... ...

Foap integruje się z Android Wear

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

12-03-2015

Informacja prasowa

Foap, aplikacja mobilna i platforma z autentycznymi zdjęciami tworzonymi przez użytkowników, ogłosił dzisiaj wydanie nowej wersji aplikacji androidowej.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Fot. Jordan McQueen, Unsplash

Aplikacja umożliwia fotografom używającym urządzeń z Androidem sprzedaż zdjęć takim markom jak Motorola, Andaz Hotels by Hyatt czy Condé Nast. Jest ona pierwszą aplikacją fotograficzną zintegrowaną z zegarkiem Android Wear. Jednocześnie Moto 360 jest pierwszym androidowym urządzeniem typu ‘wearable’, które w pełni korzysta z aplikacji Foap. 

Motorola została oficjalnym partnerem nowej wersji aplikacji androidowej Foap i z tej okazji  zorganizowała misję: “For the love of Android”. Celem misji jest pokazanie czym jest Android dla użytkowników, jakie wiążą się z z nim emocje, czy sytuacje. Nagrodą za pierwsze miejsce jest 1000 dolarów, za drugie i trzecie smartfon Moto X, czwarte i piąte miejsca zostaną nagrodzone zegarkami Moto 360.

Nowe misje

Nowa aplikacja androidowa zawiera bardziej angażującą sekcję “Mission”, gdzie wiodące marki szukające konkretnych treści organizują konkursy fotograficzne. Foap w ciągu ostatnich dwóch lat zorganizował już ponad 200 misji dla firm Fortune 500 i międzynarodowych agencji reklamowych.

David Los, CEO firmy Foap mówi: “Bardzo się cieszymy, że możemy podzielić się nową aplikacją z androidową społecznością. Stworzyliśmy zupełnie nową aplikację z angażującą częścią społecznościową, która pozwala na więcej aktywności i interakcji pomiędzy użytkownikami. Naszym celem było, by aplikacja była dużo bardziej przyjazna dla użytkownika oraz by była w całości zgodna z najnowszymi wytycznymi Google w ramach material design przeznaczonego na urządzenia wearables.”

Od 2012 roku, Foap zbudował społeczność ponad 500 tysięcy użytkowników, którzy tygodniowo udostępniają ponad 30 tysięcy zdjęć i oceniają prawie 400 tysięcy zdjęć.

Komentarze (0)