Dlaczego i jak stosować email marketing? Odpowiedzi na te dwa zasadnicze pytania powinien znać każdy marketer. Statystyki mówią same za siebie - dobrze zaplanowane i przeprowadzone akcje email marketingowe przynoszą duże korzyści.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Niska rentowność? Czas na analizę!

Monotoność w działaniach email marketingowych i brak analizy rezultatów powodują, że ROI spada. Co wtedy? Przeanalizuj swoje działania i jeszcze raz określ jaką rolę ma Twoja komunikacja email marketingowa. Pomóc Ci w tym może nowa infografika FreshMaila. Jeśli jeszcze nie wiesz dlaczego i jak stosować email marketing znajdziesz w niej odpowiedzi. Jeśli jesteś już dobrze obeznany z email marketingiem, potraktuj ją jako check listę, dzięki której upewnisz się, że wykorzystujesz wszystkie możliwości email marketingu.

Komentarze (0)