Nie 17, jak dotychczas, a już 24 modele 3D, prezentujące usługi i produkty poznańskich marek, mogą oglądać turyści i inwestorzy lądujący na lotnisku Ławica. – To przykład, że Konsorcjum Marki Poznań się rozwija, a firmy coraz częściej włączają się w realizowane projekty – mówi zastępca prezydenta Poznania Jakub Jędrzejewski.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Odsłona drugiej edycji projektu Showroom będzie też okazją do spotkania przedstawicieli marek, zrzeszonych w Konsorcjum Marki Poznań z zastępcą prezydenta Jakubem Jędrzejewskim. – Cieszę się, że Miasto Poznań w ramach projektu zbudowało trwałe relacje ze znanymi i cenionymi na rynku firmami, które właśnie w stolicy Wielkopolski osiągnęły swój sukces – mówi zastępca prezydenta Jakub Jędrzejewski. – Wierzę, że współpraca z firmami nadal będzie wielowymiarowa, a realizowane wspólnie działania będą miały nie tylko charakter biznesowy, ale też kulturalny czy społeczny – dodaje.

Showroom na poznańskim lotnisku Ławica stanął w listopadzie ubiegłego roku z inicjatywy Biura Promocji Miasta. Wtedy w inauguracji projektu udział wzięło 17 marek, a swoje produkty i usługi prezentowały firmy: Alba Thyment, Allegro, Apart, Aquanet, Arjohuntleigh, Bridgestone Poznań, Centra, Ciber, Enea, INEA, Internetowy Kantor, NIVEA Polska, Port Lotniczy Poznań - Ławica, SGB Bank, Solaris, Volkswagen Samochody Użytkowe i Żabka. – Inaugurując Showroom chcieliśmy zaprezentować biznesowy kod DNA Poznania czyli pokazać nasze miasto przez pryzmat firm, które mają tutaj swoje siedziby i unikatowych produktów które tworzą – wyjaśnia Jakub Król, p.o. zastępcy dyrektora Biura Promocji Miasta.

W kwietniu do Showroomu dołączyły kolejne marki – każda z własnym, wyjątkowym eksponatem, wykonanym w technice druku 3D, które powstały przy współpracy z poznańskimi startupami. Na wschodniej ścianie hali przylotów swoje produkty zaprezentują: WKlaster, GlaxoSmithKline, Grecos, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Rehasport, TPA Horwath, ZETO. Tym razem będzie to m.in. leżak, tabletki na przeziębienie czy poznańska Iglica. Obok gablot umieszczone zostały monitory, na których pojawią się najważniejsze informacje o firmach w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim. – TPA Horwath przystąpiła do Konsorcjum Marki Poznań, bo chcemy angażować się w projekty oraz procesy zmieniające Poznań i okolice. Udział w Showroomie i innych przedsięwzięciach realizowanych w ramach tej platformy to inwestycja w przyszłość, a także przyjemność i zaszczyt współpracy z innymi firmami na różnych płaszczyznach – mówi Wojciech Sztuba, Partner Zarządzający TPA Horwath.

W sumie w Showroomie prezentować się będą 24 marki, a wystawa dostępna będzie do końca 2016 roku.

Komentarze (0)