... ... ...

Spacer po jeszcze niewybudowanym centrum handlowym Posnania

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

10-04-2015

Informacja prasowa

Immersion to wiodąca europejska firma tworząca zaawansowane aplikacje w technologii VR (Virtual Reality), która jako pierwsza na świecie zaprojektowała interaktywną wizualizację obiektu handlowego opartą o technologię wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja VR jest kompatybilna z goglami Oculus Rift.

Najnowszy projekt Immersion to interaktywna prezentacja powstającego w Poznaniu centrum handlowego Posnania, który jest obecnie największą inwestycją handlową realizowaną w Polsce i Europie Środkowej. Jej wartość przekracza 300 milionów euro. Wizualizacja została stworzona dla Apsys Polska S.A., globalnego operatora w branży centrów handlowych. Budowa Centrum Posnania zostanie zakończona w drugiej połowie 2016 roku, jednak dzięki aplikacji firma Apsys już teraz będzie mogła zaprezentować inwestorom oraz potencjalnym najemcom wygląd gotowego budynku. Wykorzystana technologia pozwoli bardzo sugestywnie i realistycznie ukazać wnętrza oraz bliskie otoczenie centrum handlowego.

Interaktywna prezentacja działająca na goglach Oculus Rift, daje możliwość spaceru po jeszcze niewybudowanym centrum handlowym. - Technologia wirtualnej rzeczywistości jest znakomitym wsparciem realnego biznesu. Dzięki szczegółowemu odwzorowaniu detali i wykorzystaniu najnowszej technologii do tworzenia gier komputerowych, możemy przenieść potencjalnych najemców do nieistniejącego jeszcze obiektu, co może zadecydować o najmie powierzchni handlowej. System śledzenia ruchów głowy oraz wyświetlany osobno na każde oko obraz, pozwala na realistyczne ukazanie faktycznej widoczności poszczególnych lokali, odległości dzielących je od kluczowych punktów budynku oraz rozmiarów pomieszczeń. Jest to wyjątkowo istotne w kontekście Posnani, ponieważ centrum to posiada szereg unikalnych właściwości jak np. podwójnie wysokie witryny w części lokali - mówi Piotr Baczyński, CEO Immersion.

- Technologia wirtualnej rzeczywistości zrewolucjonizuje rynek handlowy, dlatego chcieliśmy być pierwsi w jej wykorzystaniu. Jest dla nas doskonałym narzędziem budowania długofalowych relacji z obecnymi i przyszłymi najemcami, dzięki któremu mogą oni podjąć w pełni świadomą decyzję biznesową - mówi Maciej Wróblewski, Wiceprezes Apsys Polska. Interaktywna wizualizacja w wirtualnej rzeczywistości zaprojektowana przez Immersion, pozwala użytkownikowi na spacer po promenadzie centrum handlowego, zapoznanie się z rozkładem przestrzennym obiektu oraz konkretnych lokali. Dzięki 360-stopniowemu polu widzenia oraz odczuwalnej trójwymiarowości otoczenia, aplikacja w pełni oddaje rzeczywiste wrażenie poruszania się po obiekcie sprawiając, że poczujemy się jakbyśmy naprawdę znaleźli się w centrum handlowym.

Komentarze (0)