Czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu został wydłużony do 28 kwietnia włącznie. Dzięki temu innowacyjni Polscy przedsiębiorcy mają wciąż czas na wzięcie udziału w drugiej edycji konkursu.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Ze względu na liczne zapytania konkurs został przedłużony, aby umożliwić większej liczbie startuperów zgłoszenia swoich innowacyjnych biznesów do walki o główną nagrodę – półroczną obsługę przez LEWIS PR. Z powodu przesunięcia ram czasowych trwania konkursu, finałowa trójka zostanie wyłoniona 4 maja.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wysłanie na adres konkurs@lewispr.com formularza zgłoszeniowego wraz z linkiem do prezentacji przygotowanej w PowerPoincie lub Prezi albo 30 sekundowego filmiku umieszczonego w serwisie YouTube. W materiale zgłoszeniowym właściciele startupu opowiedzą w niebanalny sposób dlaczego właśnie ich firma powinna wygrać obsługę PR-ową oraz jakie korzyści społeczne lub biznesowe niesie ze sobą proponowany przez nią produkt lub usługa. Maksymalna długość filmu to 30 sekund.

Konkurs jest skierowany do firm, które rozkręcają swoje innowacyjne biznesy. Nagroda, która została ufundowana przez LEWIS PR pomoże zwycięskiemu startupowi dotrzeć ze swoimi produktami, usługami oraz ideami biznesowymi do szerszej grupy odbiorców. Konkurs „Houston, we’ve got a startup” promuje również społeczną i biznesową wartość startupów.

Główną nagrodą dla zwycięskiego startupu jest półroczna obsługa przez LEWIS PR. Agencja zrealizuje warsztat strategiczny, opracuje strategię komunikacji, poprowadzi szkolenie medialne, a także zajmie się media relations, monitoringiem mediów oraz wsparciem merytorycznym kanałów social media. Na zwycięzcę konkursu czekają również nagrody dodatkowe – dostęp do Akademii Proto.pl, pakiet profesjonalnych szkoleń od Hi Five Capital oraz półroczny dostęp do biura prasowego Pressium.pl!

Komentarze (0)