... ... ...

LiveCall przenosi doświadczenia ze sklepów stacjonarnych do Internetu

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

16-04-2015

Informacja prasowa

Od niedawna możemy korzystać z LiveCall, narzędzia dla firm umożliwiające im rozmowy głosowe z osobami przebywającymi aktualnie na ich stronie internetowej. Dzięki nowej technologii rozmowa będzie się odbywać przez przeglądarkę internetową bez konieczności posiadania nr telefonu klienta.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

fot. flickr.com/photos/waagsociety/

fot. flickr.com/photos/waagsociety/ | CC BY-NC-SA 2.0

„LiveCall chce dać stronom internetowym głos” – mówi Andrzej Morawski, założyciel LiveCall. „Jak często zdarza się, że nie możemy znaleźć jakiejś informacji na stronie interesującego nas produktu? albo nie rozumiemy, który pakiet jest dla nas najlepszy – wtedy potrzebujemy wsparcia doradcy”. Dla firm, które mają kontakt z zaledwie kilkoma procentami osób odwiedzających ich stronę internetową to okazja do poznania pozostałych dziewięćdziesięciu kilku procent potencjalnych klientów i ich oczekiwań. „To ogromna szansa na dostosowanie oferty i rozwój biznesu”- mówi Morawski.

LiveCall został założony przez Andrzeja Morawskiego i Maćka Dulskiego z potrzeby rozwiązania problemu, który sami wcześniej napotkali tworząc serwis LunchTime.pl. „98% osób przeglądających ofertę LunchTime dla firm wychodziło ze strony i nigdy więcej na nią nie wracało” – mówi Maciej Dulski. „Wiedzieliśmy, że gdybyśmy mieli okazję z nimi porozmawiać na pewno udałoby nam się przekonać ich do długotrwałej współpracy”. Szybko okazało się, że problem LunchTime nie był odosobniony i wiele serwisów zgłosiło się z prośbą o udostępnienie nowego narzędzia.

Komentarze (0)